واکنش تند نسبت به شایعه دلالی در تیم جوانان ایران!

0
73



کد خبر : ۱۸۶۹۸۸۵ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

ناظمی: با کادر و تیمی شریف به ازبکستان می‌رویم


سرپرست تیم جوانان ایران نسبت به وجود برخی شایعات، واکنش تندی داشت.

واکنش تند نسبت به شایعه دلالی در تیم جوانان ایران!

به گزارش “ورزش سه” ، افشین ناظمی درباره آخرین وضعیت اردوی تیم جوانان ایران که در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است، گفت: خوشبختانه طبق برنامه از پیش تعیین شده برای اردوی نهایی قبل از شروع جام ملت های آسیا پیش می رویم. کادر فنی با تمام توان، تلاش شبانه روزی می‌کند تا یکی از با استعدادترین نسل‌های فوتبالی بتواند بهترین نتایج را بگیرد.

او با اشاره به زمان پرواز این تیم به ازبکستان برای حضور جام ملت ها تاکید کرد: قرار است چند روز زودتر از موعد مقرر به ازبکستان برویم.  به احتمال زیاد با تلاش مدیران فدراسیون بتوانیم چهارم اسفند ماه راهی ازبکستان شویم تا شش روز مانده به اولین بازی خود در آنجا مستقر شده و روند آماده سازی تیم را ادامه دهیم.

ناظمی در خصوص زمان نهایی انتخاب ۲۳ بازیکن تیم جوانان ایران برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: ابتدا باید از تلاش تمام مربیان رده‌های پایه باشگاه‌ها مبنی بر آماده سازی جوانان خود و در اختیار قرار دادن آنها نهایت تشکر را کنم.

سرپرست تیم جوانان ادامه داد:  اگر در اردوی تیم باشید متوجه می‌شوید کادر فنی برای حضور یا عدم حضور یک بازیکن چندین جلسه فشرده برگزار می‌کند تا بهترین‌ها را با بررسی ابعاد مختلف فنی، تاکتیکی، اخلاقی و سلامت جسمانی انتخاب کند. انتخاب نفرات نهایی به طور کامل در اختیار کادر فنی است و فکر می‌کنم جمع بندی کامل در این زمینه شده باشد تا اسامی نفرات اعزامی به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

1799717

ناظمی درباره ایجاد شایعاتی در آستانه حضور تیم فوتبال جوانان در جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا مبنی بر حضور چند بازیکن معمولی در اردوی تیم ملی با رانت و دلالی و رشوه پولی گفت: شبانه روز برای این تیم استعدادیابی شده است. وقتی هزاران هزار فوتبالیست در شهر و روستاهای مختلف کشور زیر ذره بین رفته‌اند تا بهترین‌ها انتخاب شوند دیگر جای هیچ حاشیه‌ای باقی نمی‌ماند. شریف‌ترین تیم برای جام جهانی آماده می‌شود. یک لکه ننگ می‌تواند یک دریا را کثیف کند. نگذاشتیم و نمی‌گذاریم چنین اتفاقی رخ دهد. حرف‌های بی پایه و اساس یک نفر را نباید به پای یک مجموعه گذاشت. همیشه خواسته شده است چنین حاشیه‌هایی مطرح شود اما به سلامت کاری مجموعه جوانان ایمان کامل داریم و با تمرکز روی جهانی شدن، با تیمی شریف به جام ملت‌های آسیا می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: از حرف‌های بسیار عادی و کاملا واضح سو‌ برداشت می‌کنند چون اتفاقا دست دلالان را کامل قطع کرده‌ایم. تیم ملی جای خوش گذرانی نیست بلکه با تمام مشکلات ریز و درشت برای پرچمی می‌جنگیم که میلیون‌ها نفر زیر سایه آن قرار دارند. با کمترین هزینه‌ها برای بهترین نتایج آماده می‌شویم و می‌خواهیم دعای خیر پدر و مادرانی که برای جوانان کشور همیشه دعا کرده‌اند پشت سر تیم باشد. می‌خواهیم جهانی شویم تا جوان ایرانی باز هم شکوفایی‌های خودش را به رخ بکشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید