آلگری: نباید دستاورد بازیکنان یوونتوس را کوچک کنیم

0
81



کد خبر : ۱۸۷۰۰۳۲ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۷ |
۴K بازدید |

۰
دیدگاه

الان باید با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول بودیم


سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی امشب مقابل فیورنتینا شرح داد که تیمش بعد از کسر امتیاز، قهرمانی در جام های دیگر را نشانه گرفته است.

آلگری: نباید دستاورد بازیکنان یوونتوس را کوچک کنیم

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس با تک گل آدرین رابیو از سد فیورنتینا گذشت. این تیم بایستی حالا ۴۴ امتیاز می داشت اما به خاطر جریمه سنگین اخیر و کسر ۱۵ امتیاز، با ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی حضور دارد. مکس آلگری بابت این پیروزی در چنین شرایطی به شاگردانش تبریک گفت.

سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری بعد از بازی با فیورنتینا گفت: “بازی سختی بود و دو گل به خاطر آفساید مردود اعلام شد. فقط می توانم از بچه ها تشکر کنم که در این شرایط سخت که لحظات آسانی را سپری نمی کنیم به یک پیروزی خوب دست یافتند. هدف ما اکنون صعود به رده های بالاتر جدول است و بچه ها روحیه بالایی برای این کار دارند.”

او در ادامه افزود: “فیورنتینا به دنبال زدن گل مساوی بود و ما هم فرصت هایی داشتیم که به گل دوم دست پیدا کنیم ولی از آنها استفاده نکردیم. باید حالا که اوضاع کمی آشفته است، تمرکز و احتیاط بیشتری داشته باشیم.”

این اولین بار بود که آلگری به صورت همزمان از فدریکو کیه‌زا، آنخل دی ماریا و ولاهوویچ در ترکیب تیمش استفاده می کرد. او در خصوص موفقیت این ایده گفت: “موقعیت های خوبی خلق کردیم و پاسکاری های خوبی داشتیم. کاستیچ موقعیت های خوبی به دست آورد. بازی مقابل تیمی مثل فیورنتینا آسان نیست. آنها یک تیم تهاجم هستند و فوتبال خوبی ارائه می کنند. ابتدا کیه‌زا را در سمت چپ و دی ماریا را در سمت راست استفاده کردیم ولی وقتی امرابط دی ماریا را یارگیری کرد، کیه‌زا را جایگزین او کردم. شاید در بازی با نانت هم این سه نفر را کنار هم استفاده کنم.”

سرمربی یوونتوس با تحسین عملکرد شاگردانش بعد از شوک بزرگ اخیر گفت: “پس از اینکه ۱۵ امتیاز از ما کسر شد، عملکرد خوبی مقابل آتالانتا داشتیم ولی مقابل مونتزا یک قدم رو به عقب برداشتیم. برای هماهنگ شدن با شرایط جدید به زمان نیاز داشتیم. هدف ما صعود به رده های بالاتر است ولی این را هم در ذهن داریم که می توانستیم با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول باشیم. به هر حال این هم یک تجربه در مسیر پیشرفت ماست ولی باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم تا دستاورد بازیکنان کوچک شمرده نشود.”

مکس آلگری در پایان صحبت های خود ضمن امیدواری نسبت به پیروزی مقابل نانت در بازی روز پنج شنبه در لیگ اروپا در شرایطی که شاگردانش از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازماندند، هدف فعلی تیمش را قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا دانست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید