اسپالتی: میل به پیروزی ما از هواداران ناپولی می‌آید

0
81



کد خبر : ۱۸۷۰۰۳۷ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۵۰ |
۶۵۲ بازدید |

۰
دیدگاه

بعضی ها سعی می‌کنند به ما القا کنند، از پیش برنده‌ایم


لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد که شاگردانش باید آمادگی جنگیدن تا پای جان برای نتیجه را داشته باشند.

اسپالتی: میل به پیروزی ما از هواداران ناپولی می‌آید

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی امشب با سه گل میهمان خود کرمونزه را شکست داد تا پیش از بازی اینترمیلان و سمپدوریا، فاصله خود با این تیم را موقتا به ۱۶ امتیاز افزایش دهد؛ لوچانو اسپالتی بعد از پیروزی امشب تیمش، به تمجید از هواداران و مردم ناپل پرداخت.

سرمربی ناپولی در نشست خبری بعد از بازی با کرمونزه گفت: “شهر ناپل و این هواداران هستند که ما را سرپا نگه می دارند. همه آنها میل به پیروزی را در ما ایجاد می کنند.”

اسپالتی در خصوص بازی تیمش گفت: “شاید در نیمه اول کمی بیش از اندازه احساسی کار کردیم. چرا که کمی اختلال در بازی به وجود آمد و توپ را مثل همیشه بین خود پاسکاری نکردیم. کرمونزه با تاکتیکی که داشت، سعی کرد از طریق مدافعان کناری خود، ما را خسته کند. در نیمه دوم خیلی بهتر و با کیفیت تر ظاهر شدیم. در این نیمه با آرامش و سازماندهی بالا، پاسکاری کردیم؛ درست همان کاری که بایستی انجام بدهیم.”

1801185

کرمونزه ماه گذشته ناپولی را در ضربات پنالتی شکست داد تا شاگردان اسپالتی از کوپا ایتالیا حذف شوند. این مربی در ادامه صحبت های خود با اشاره به کسب این پیروزی انتقامی گفت:”ما مجموعه ای از بازیکنان متعهد و متخصص داریم. همه آنها آماده هستند تا برای کمک به تیم خود را خسته کنند. آنها همواره باید آمادگی این را داشته باشند که در داخل زمین نابود کنند تا نتیجه را به دست بیاورند چرا که نتیجه، تفاوت را رقم می زند.”

ویکتو اوسیمن به عنوان یک ستاره خشن وارد ناپولی شد اما کار کردن زیر نظر اسپالتی او را از هر لحاظ به بازیکنی حرفه ای تبدیل کرد؛ او دیگر آن بازیکن خشن نیست و این را در واکنش به تصمیم اشتباه داور در یک صحنه از بازی دیدیم. اسپالتی با تحسین اسیمهن گفت: “امروز اتفاقی رخ داد که بچه‌ها می‌توانستند واکنش متفاوتی نسبت به آن داشته باشند، اما در عوض آرام ماندند و ادامه دادند. ما باید بدانیم که تصمیم داور، همه چیز را تعیین می کند و بقیه چیزها در اختیار ما نیست که بخواهیم ذهن خود را درگیرشان کنیم. ما در ادامه و در حالی که نتیجه ۲-۰ بود کار خود را ادامه دادیم و گل سوم را هم زدیم تا آرامش خاطر بیشتری داشته باشیم.”

در شرایطی که ناپولی با اقتدار، صدرنشین سری آ است، خیلی ها حتی برای این تیم شانس قهرمانی در چمپونزلیگ را نیز پیش بینی می کنند.  آنها در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونز لیگ باید به مصاف فرانکفورت بروند. اسپالتی اما موضع محتاطانه ای در خصوص این جاه طلبی دارد:”ما باید بازی به بازی پیش برویم. بعضی ها سعی می کنند این تفکر را در ما ایجاد کنند که از پیش برنده ایم. می دانم به هر چیزی که فکر کنیم می رسیم اما باید تمرکز خود را حفظ کرده و به همه جزئیات توجه کنیم. همان طور که قبلا گفتم، شما در حال زندگی می کنید نه آینده.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید