این علی دایی نیست دیاباته است (عکس)

0
83



کد خبر : ۱۸۷۰۱۸۴ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸ |
۱٫۹K بازدید |

۱
دیدگاه


شیخ دیاباته با وجود مصدومیت از ناحیه تلاش زیادی برای گلزنی مقابل هوادار انجام داد اما در این امر ناکام بود.

این علی دایی نیست دیاباته است (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس امروز در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود و در حالی که تصور می‌شد شاگردان یحیی گل‌محمدی شانس بسیار زیادی برای پیروزی داشته باشند، نهایتاً با یک گل برابر حریف همشهری خود شکست خوردند.

شیخ دیاباته ستاره اهل مالی باشگاه پرسپولیس که در بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان ستاره بی چون و چرا که این تیم بود و موفق شد دو گل در راه پیروزی مهم تیمش را به ثمر برساند در بازی امروز نیز با صلاحدید یحیی گل محمدی در ترکیب قرمزها قرار گرفت اما در باز کردن دروازه هوادار ناکام ماند.

1801455

در نیمه اول بازی امروز بود که شیخ دیاباته بر اثر برخورد با مدافع هوادار از ناحیه سر دچار مصدومیت شد. مهاجم اهل مالی پرسپولیس بعد از مداوا و بانداژ سر دقایقی بعد از این برخورد به زمین بازگشت و به کار ادامه داد.

دیاباته در ادامه بازی تلاش زیادی از خود به نمایش گذاشت تا با همان وضعیت بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند اما در این امر ناکام بود؛ وضعیتی که ما را به یاد علی دایی انداخت. ستاره سابق تیم ملی و همین پرسپولیس که با وضعیتی مشابه امروز دیاباته موفق به گلزنی شده بود اما مهاجم آفریقایی این روزهای پرسپولیس نتوانست مثل علی دایی باشد.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید