بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد

0
67


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۱:۲۸:۴۰

|

|





سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران طی امروز تا آخر هفته در ۲۰ استان خبر داد و نسبت به بارش‌ سنگین برف و وقوع کولاک و بهمن در ۷ استان هشدار صادر کرد.




بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۱:۲۸:۴۰

براساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان،‌ غرب و جنوب اصفهان، لرستان، شمال غرب فارس، شمال بوشهر، یزد، شمال کرمان،‌خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید، در مناطق گرمسیر رگبار و رعدوبرق و در مناطق مرتفع و کوهستانی کولاک برف پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز، مناطق غربی، مرکز، شمال شرق و شرق کشور ادامه دارد.

طی سه روز آینده شدت بارش‌ها برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال غرب فارس و جنوب و غرب اصفهان است.

پنجشنبه در مناطقی از مرکز، شمال شرق، شرق، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، مناطقی از فارس و بوشهر بارش پیش بینی می‌شود. روز جمعه با خروج سامانه بارشی از شرق کشور در مناطق شرق و شمال شرق بارش پراکنده روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در مناطقی از مرکز، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش دید روی می‌دهد.

آسمان امروز تهران نیمه ابری تا ابری در صبح مه‌آلود همراه با بارش پراکنده برف و برای شب قسمتی ابری همراه با مه رقیق و یخبندان پیش بینی شده است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید