بعد از دو جنجال بزرگ داوری: جلسه اضطراری لیگ برتر

0
73



کد خبر : ۱۸۷۰۰۳۶ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۳ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه


رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از برگزاری جلسه اضطراری بعد از رسوایی اخیر خبر داد.

بعد از دو جنجال بزرگ داوری: جلسه اضطراری لیگ برتر

به گزارش “ورزش سه”، هاوارد وب، رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس بعد از اشتباهات عجیب صورت گرفته در VAR طی بازی های اخیر این لیگ، هفته آینده جلسه ای اضطراری برای داوران برگزار می کند.

ایوان تونی در حالی دروازه آرسنال را در دقایق پایانی باز کرد که هم تیمی او کریستین نورگارد به وضوح در آفساید قرار داشت ولی VAR هم در کمال تعجب حکم به درستی این گل داد.

دیلی‌میل بعد از این اتفاق فاش کرد که مسئول VAR این دیدار فراموش کرده در زمان به ثمر رسیدن گل برنتفورد تصاویر را خط‌کشی کند تا آفساید بودن او مشخص شود. کمیته داوران لیگ برتر نیز ساعتی بعد اعتراف کرد که گل برنتفورد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. به این ترتیب دو امتیاز سرنوشت ساز در مسیر قهرمانی، با اشتباهی فاحش از شاگردان میکل آرتتا گرفته شد.

این پایان رسوایی داوری در این هفته از فوتبال انگلیس نبود و در بازی برایتون – کریستال پالاس نیز اشتباهی مشابه رخ داد. جان بروکس، مسئول VAR این بازی برای بررسی آفساید بودن گل، دچار اشتباهی فاحش شده و بازیکن دیگری را مدنظر قرار داد تا اعتراض شدید برایتونی ها را برانگیزد.

در شرایطی که شاهد از دست رفتن امتیازات دو تیم آرسنال و برنتفورد توسط اشتباهات داوری در فاصله ای بسیار کوتاه هستیم هاوارد وب تصمیم به برگزاری یک جلسه اضطراری گرفته است. طبق گزارش دیلی میل برای کنترل این آشفته بازار تمام داوران شاغل در لیگ برتر باید هفته آینده در یک جلسه اضطراری در استوکلی پارک شرکت کنند.

بعد از اتفاقات اخیر لی میسون برای هیچ بازی دیگری منصوب نشده است. با این وجود جان بروکس قرار است مسئولیت خود را در دربی فردای مرسی ساید و بازی حساس سیتی و آرسنال در روز چهارشنبه ادامه دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید