بچه هرکول استقلال توپ و تور را یکی کرد!

0
90



کد خبر : ۱۸۷۰۱۲۹ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۱ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

شوت محکم صالح به قلب دروازه رشید


مدافع خوزستانی استقلال با یک گل دیدنی برد مدافع عنوان قهرمانی برابر پیکان را تضمین کرد.

بچه هرکول استقلال توپ و تور را یکی کرد!

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با یک نمایش تحسین‌برانگیز برابر پیکان به برتری رسید تا اختلافش با صدر جدول را موقتا به سه امتیاز کاهش داده و بار دیگر آمار بیش از یک گل در بازی را تکرار کند.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که صالح حردانی، مدافع تعویضی آبی‌ها با گل تماشایی از پشت محوطه، دروازه رشید را باز کرد تا اختلاف آبی‌ها با حریف به دو گل رسیده و خیال ساپینتو راحت شود.

حردانی که چند بازی از آخرین حضور ثابتش در ترکیب تیم می‌گذرد، در حالی که در دقیقه ۶۵ به جای رافائل سیلوا وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۴ با شوتی سهمگین دروازه رشید مظاهری را برای دومین بار باز کرد.

در حالی که سعید مهری برای زدن ضربه ایستگاهی از کنار محوطه جریمه آماده بود و به نظر می رسید می خواهد با یک پاس به بیرون رضاوند را صاحب موقعیت کند، تصمیمش را تغییر داد و با ضربه ای محکم به سمت دروازه قصد گلزنی داشت که ضربه او به محمد محبی برخورد کرد و پیش پای رضاوند افتاد.

آرش رضاوند که پاس گل اول را به قایدی داده بود با ضربه ای محکم به سمت دروازه در آستانه گلزنی بود اما شوت این بازیکن را رشید مظاهری با واکنشی مناسب دفع کرد و در شرایطی که به نظر می رسید خطر دفع شده، صالح حردانی با یک شوت دیدنی و محکم، گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا حضور دوباره اش در ترکیب استقلال را این چنین جشن بگیرد.

بعد از این گل صالح بلافاصله به سمت ساپینتو دوید و این سرمربی پرتغالی را در آغوش گرفت تا نشان دهد نیمکت نشینی هیچ تاثیری در ارتباطش با سرمربی پرتغالی نداشته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید