خاطره تلخ گلر جوان گل‌گهر در انزلی

0
91



کد خبر : ۱۸۷۰۰۴۱ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰ |
۶۷ بازدید |

۰
دیدگاه


عرفان پورحاتمی گلر جوان گل گهر سیرجان که در این فصل به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شده، خاطره تلخی از آخرین حضورش در انزلی دارد.

خاطره تلخ گلر جوان گل‌گهر در انزلی

به گزارش “ورزش سه”، پورحاتمی که به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در این فصل به گل گهر سیرجان پیوسته، فصل گذشته در تیم ویستاتوربین تهران حضور داشت و در بازی پایانی لیگ آزادگان در فصل گذشته در شرایطی پا به انزلی گذاشت که تیمش برای بقا چشم به سه امتیاز بازی دوخته بود و از سوی دیگر حریف نیز برای دستیابی به قهرمانی و جشن صعود در کنار هوادارانش به کمتر از برد راضی نبود.

پورحاتمی در آن بازی البته ستاره تیمش بود و علیرغم چند سیو تماشایی در نهایت تسلیم ضربه حمید کاظمی مهاجم باتجربه ملوان در فصل گذشته شد و نتوانست مانع از شکست تیمش شود. اتفاقی که باعث شد ویستاتوربین به دسته‌ پایین‌تر سقوط کند. با این حال پورحاتمی که در طول فصل نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته بود در نهایت توانست در مسیر متفاوت و پیشرفت راهی لیگ برتر شود و اکنون با گل گهر سیرجان راهی انزلی شده است.

1801193

دروازه‌بان جوان گل گهر سیرجان امیدوار است در رقابت سختی که در این فصل با دو گلر باتجربه این تیم دارد (محسن فروزان – حسین منادی) در نهایت موفق شد از فرصت‌ها برای نمایش توانایی خود بهره ببرد و باید دید این فرصت چه زمانی نصیب او خواهد شد. مهمترین مساله اما اینجاست او اینبار در شرایطی با تیمش راهی انزلی و تقابل با ملوان می‌شود که گل گهر برخلاف ویستاتوربین در قامت مدعی لیگ ظاهر می‌شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید