ویارئال ۰-۱ بارسلونا: اختلاف با رئال دو رقمی شد

0
66



کد خبر : ۱۸۷۰۰۳۵ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۰ |
۸K بازدید |

۴
دیدگاه

صدرنشینی مقتدرانه شاگردان ژاوی در لالیگا


بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.

ویارئال 0-1 بارسلونا: اختلاف با رئال دو رقمی شد

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در ادامه روند پیروزی های متوالی خود امشب موفق شد میزبانش ویارئال را شکست داده و فاصله امتیازی با رئال مادرید رده دومی را موقتا دو رقمی کند. شاگردان ژاوی از ساعت ۲۳:۳۰ در دیداری از هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف ویارئال رفتند و این تیم را با یک گل شکست دادند.

بازی دو تیم با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان زلزله اخیر ترکیه و سوریه آغاز شد. اولین موقعیت بازی را در دقیقه ۳ شاهد بودیم؛ جایی که ضربه لواندوفسکی از داخل محوطه جریمه را رینا با واکنشی به موقع مهار کرد.

دومین حمله جدی بارسلونا در دقیقه ۱۸ به اولین و آخرین گل بازی منجر شد. در صحنه ای که آبی اناری ها برای لحظاتی با چند پاس کوتاه و سریع، یاد تیکی تاکا را زنده کردند پدری در موقعیت تک به تک خود را با یک ضربه دقیق دور از دستان دروازه بان ویارئال وارد دروازه کرد. پاس آخر این گل را لواندوفسکی داد.

1801176

یک دقیقه بعد از گل ویارئال، مورالس با یک والی خطرناک دروازه بارسا را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. بارسا برای خروج از فشار حریف دوباره روی به بازی تهاجمی آورد و در دقیقه ۲۶ می توانست توسط لواندوفسکی به گل دوم برسد اما رینا ضربه مهاجم لهستانی را مهار کرد.

در ادامه نیمه اول تلاش های بی اثر ویارئال را شاهد بودیم که به پایان کار با نتیجه یک بر صفر انجامید؛ البته مورالس در دومین دقیقه از وقت های تلف شده این نیمه در یک موقعیت تک به تک فرصتی طلایی برای زدن گل مساوی داشت ولی ضربه او به گوشه کناری دروازه برخورد کرد و از دست رفت.

1801177

اولین موقعیت بازی در نیمه دوم را بارسلونا در دقیقه دهم رقم زد و طی آن لواندوفسکی با پاس دی یانگ صاحب موقعیت شد و ضربه ای کم دقت به بیرون دروازه زد. چند دقیقه بعد از این موقعیت، ویارئال طی حمله ای سریع می رفت دروازه ترشتگن را تهدید کند اما آرائوخو به خوبی وارد عمل شده و توپ را به کرنر فرستاد.

شاگردان ژاوی طی تلاش هایی برای زدن گل دوم در دقیقه ۶۹، موقعیتی بسیار خطرناک روی دروازه حریف خلق کردند؛ پاس پدری، رافینیا را در گوشه محوطه جریمه ویارئال در موقعیت گلزنی قرار داد و در حالی که مدافعان حریف نظاره گر صحنه بودند، کمک داور با تاخیر، اعلام آفساید کرد.

1801180

در ده دقیقه پایانی شاهد حملات میزبان برای رسیدن به گل تساوی بودیم؛ روی یکی از همین تلاش ها، یرمی یک شوت خطرناک به سمت دروازه بارسا زد اما این ضربه قبل از اینکه به ترشتگن برسد، توسط آرائوخو به خارج از مسیر دروازه منحرف شد. چهار دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم هر چه به لحظات پایانی می رسید، هیجان کار بالاتر و حلقه محاصره ویارئال تنگ تر می شد؛ در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده یک صحنه مشکوک به هند پنالتی برای ویارئال هم به وجود آمد اما هرناندز، داور بازی چنین نظری نداشت.

این دیدار در نهایت با تک گل پدری در دقیقه هجدهم به سود بارسلونا به پایان رسید تا این تیم با ۵۶ امتیاز، یک بازی بیشتر از رئال مادرید و اختلاف ۱۱ امتیازی نسبت به این تیم، صدرنشینی مقتدرانه خود را تداوم ببخشد. ویارئال هم با قبول این شکست، هفته بیست و یکم را با ۳۱ امتیاز و رتبه هشتم به پایان رساند.

1801178



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید