پدری، تعیین‌کننده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

0
88



کد خبر : ۱۸۷۰۱۴۲ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

جواهر آبی و اناری


پدری در لالیگا توانسته به تنهایی ۱۳ امتیاز برای بارسلونا کسب کند و گلزن‌ترین هافبک لالیگاست.

پدری، تعیین‌کننده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

به گزارش “ورزش سه”، پدری تبدیل به تعیین‌کننده‌ترین بازیکن بارسلونا در فصل جاری شده است. روبرت لواندوفسکی با ۱۴ گل در لالیگا بهترین گلزن است و نمی‌توان نقش او در پیروزی‌های بارسا را انکار کرد، ولی آمارها نشان می‌دهند که ستاره جوان اهل جزایر قناری با گل‌های خود تاکنون ۱۳ امتیاز برای بارسا کسب کرده است. پدری پس از جمال موسیالا (بایرن) و جود بلینگام (دورتموند)، گلزن‌ترین هافبک در پنج لیگ معتبر اروپاست و توانسته تا به اینجا ۶ گل به ثمر برساند.

1801180

پدری دیشب در بازی حساس برابر ویارئال یک گل تماشایی و سه امتیازی زد. او برابر سلتا، خیرونا و ختافه نیز توانسته بود تک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند و در بازی برابر اوساسونا که بارسا با یک گل عقب بود نیز توانست گل تساوی را بزند و مسیر برای بازگشت بارسا و برتری ۱-۲ را هموار کند.

1796063

ژاوی همیشه از پدری به عنوان یک بازیکن ممتاز یاد کرده؛ فوتبالیستی که وقتی توپ زیر پایش است، او احساس آرامش می‌کند. هافبکی که گل می‌زند و قدرت بازی‌خوانی بالا و تصمیم‌گیری درست در لحظات سختش مثال‌زدنی است. کسب ۱۳ امتیاز در لالیگا برای بارسا آماری فوق‌العاده برای این ستاره جوان است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید