پیروزی انتقامی ناپولی: خیلی دور از دسترس!

0
85



کد خبر : ۱۸۷۰۰۳۴ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۵ |
۴۰۹ بازدید |

۰
دیدگاه


ناپولی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۰ کرمونزه را شکست بدهد.

پیروزی انتقامی ناپولی: خیلی دور از دسترس!

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان لوچانو اسپالتی که ماه قبل با شکست مقابل کرمونزه در ضربات پنالتی، از رقابت های کوپا ایتالیا حذف شده بودند، امشب با ارائه نمایشی برتر با سه گل به پیروزی رسیدند و فاصله شان با تیم دوم جدول سری A را به ۱۶ امتیاز افزایش دادند.
در این دیدار امشب تنها ۲۲ دقیقه طول کشید تا ناپولی به گل اول برسد. روی یک ارسال از سمت راست، توپ با دفع ناقص مدافع کرمونزه در سمت مقابل به کویچا کواراتسخلیا رسید و او هم با بعد از ورود به محوطه جریمه، با یک حرکت عرضی خوب و ضربه ای دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

1801174
ناپلی‌ها در نیمه اول موقعیت های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
برتری تیم اسپالتی در نیمه دوم هم ادامه داشت و سرانجام این تیم در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه کرمونزه بود که توپ روی تیر دوم به کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، رسید و ضربه سر او به دهانه دروازه را ویکتور اوسیمن با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

1801175
بعد از این گل هم باز این بازیکنان ناپولی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه ۷۹ به گل سوم رسیدند. پاس خوب جیووانی دی‌لورنزو درون محوطه جریمه به الیف الماس رسید و او هم با یک شوت دقیق کار را تمام کرد.
بازی در نهایت با همین سه گل به پایان رسید تا ناپولی با ۵۹ امتیاز از ۲۲ بازی، مقتدرانه در صدر قرار بگیرد. نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم اینتر است که با ۴۳ امتیاز از ۲۱ بازی بالاتر از آتالانتا، رم و میلان قرار دارد که همگی از ۲۲ بازی، ۴۱ امتیاز دارند. 
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید