ژاوی: رئال مادرید هنوز هم‌ می‌تواند به ما برسد

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۰۳۸ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۲۰ |
۲۸۳ بازدید |

۰
دیدگاه


ژاوی، سرمربی بارسلونا، بار دیگر به ضعف تیمش در پاس آخر و تصمیم گیری برای ضربه نهایی اشاره کرد.

ژاوی: رئال مادرید هنوز هم‌ می‌تواند به ما برسد

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امشب موفق شد با تک گل پدری از سد ویارئال بگذرد. آبی اناری ها حالا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، ۱۱ امتیاز بیشتر از این تیم دارند. ژاوی در پایان بازی با ویارئال تاکید کرد که فاصله ایجاد شده با تیم دوم غیرقابل جبران نیست.

سرمربی بارسلونا در مورد پیروزی یک بر صفر شاگردانش در این دیدار خارج از خانه گفت: “از این پیروزی راضی هستم چرا که در خانه یک تیم سرسخت پیروز شدیم. این تیم تن به تن مبارزه می کند، فشار می آورد و مالکیت توپ را می خواهد. ما تلاش های ناموفق زیادی برای گلزنی داشتیم که به نظر من بخاطر ضعف در پاس آخر و تصمیم گیری برای ضربه نهایی است؛ چیزی که اگر آن را به درستی انجام ندهی، در چنین بازی هایی به دردسر می افتی.”

او در مورد سبک بازی تیمش در این دیدار تاکید کرد: “سعی کردیم که حداکثر فشار را روی تیم حریف اعمال کنیم تا آنها نتوانند از زمین خودی خارج شوند. ما از این تاکتیک استفاده می کنیم و پیروزی امروز هم به همین شکل به دست آمد. ما اینجا را با کلین شیت ترک می کنیم در حالی که هیچ موقعیت صد در صد گل به ویارئال ندادیم.”

1801187

ژاوی با تمجید از بازی آرائوخو که در چند صحنه به زیبایی ناجی دروازه بارسا شد گفت: “او یک مدافع فوق العاده است که در این مدت پیشرفت زیادی داشته است. البته همه بازیکنان نقش برجسته ای در این برد داشتند به همین دلیل بود که تغییرات در ترکیب را دیر انجام دادیم.”

فاصله ۱۱ امتیازی (با یک بازی بیشتر) با رئال مادرید؛ سوال بعدی از ژاوی بود که او در پاسخ گفت: “به نظرم این فاصله غیرقابل جبران نیست. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. البته ما از این وضعیت رضایت داریم چرا که در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته ایم و برای حفظ آن  نیز کاملا مصمم و جدی هستیم.”

سرمربی کاتالان‌ها تاکید کرد که تیمش با وجود پیروزی با حداقل گل، موقعیت های زیادی داشت: “ما بیش از اندازه، موقعیت گلزنی داشتیم اما بسیاری از آنها را با پاس آخر اشتباه یا تصمیمات نادرست و ضربات ناموفق از دست دادیم. این موضوع از نظر عددی هم کاملا واضح است. ما یک تیم تهاجمی هستیم، اگرچه با حداقل برد پیروز شدیم.”

بازی با اروپا در لیگ اروپا ادامه مسیر شاگردان ژاوی است؛ او در خصوص این بازی گفت: “بازی در اروپا شرایط خاص خودش را دارد و پیش بینی دشوار است.”

سرمربی بارسلونا با تمجید از گلزن تیمش صحبت های خود را ادامه داده و افزود: “او در سطح بسیار بالایی قرار دارد و چنین عملکردی طبیعی است. او به خوبی در خط حمله با لواندوفسکی همکاری می کند و موقعیت ها را شریک می شوند.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید