کارشناسی داوری بازی استقلال – پیکان/ یک پنالتی سوخت؟

0
98


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۷:۱۱:۵۶

|

|


رقابتی که چند صحنه مشکوک داشت؛



بازی استقلال برابر پیکان چند صحنه مشکوک داوری داشت.




کارشناسی داوری بازی استقلال - پیکان/ یک پنالتی سوخت؟


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۷:۱۱:۵۶

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت که دارای چندین صحنه مشکوک بود.

به گزارش ایسنا، حیدر سلیمانی درباره برخورد توپ به دست بازیکن پیکان و اعتراض بازیکنان استقلال به اینکه داور باید پنالتی می‌گرفت، گفت: در دقیقه ۱۹، زمانی که مهاجم استقلال توپ را به سمت دروازه پیکان شوت می‌کند، توپ به دست بازیکن پیکان برخورد می‌کند اما چون دست در امتداد بدن قرار دارد و فضایی را اشغال نکرده است، پنالتی نیست.

او درباره صحنه مشکوک به آفساید روی دروازه پیکان که کمک داور اعتقادی به این مساله نداشت، گفت: در دقیقه ۷۶، گرچه تصویر همزمان ارسال کننده پاس و دریافت کننده را نداریم، کار خوب کمک داور را شاهد هستیم که آفساید نگرفتن از سوی او، باعث خلق یک فرصت خوب برای مهاجم استقلال می‌شود.

این کارشناس فوتبال درباره اخراج بازیکن پیکان در وقت‌های تلف شده بازی گفت: در دقیقه پایانی هم، بازیکن تیم پیکان با دریافت دو کارت زرد پیاپی اخراج شد که هر دو کارت زرد به علت بی‌ملاحظگی و بی‌احتیاطی او همراه بود و به نظرم کارت قرمز از سوی ایشان درست بود.

حیدری درباره اعتراض کادر فنی پیکان به عملکرد داور نیز گفت: اعتراض کادرفنی تیم‌ها تبدیل به یک اپیدمی شده و داورها کم‌تر با این افراد برخورد می‌کند اما شاهد بودیم که آقای حیدری به درستی به مربی استقلال و سرمربی پیکان کارت زرد داد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید