کاپیتان سابق تراکتور از فوتبال خداحافظی کرد

0
60



کد خبر : ۱۸۷۰۱۶۵ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۹ |
۳K بازدید |

۲
دیدگاه


مدافع سابق سرخ پوشان تبریز امروز خداحافظی اش از میادین را اعلام کرد.

کاپیتان سابق تراکتور از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش “ورزش سه”، محمد ایران پوریان که سابقه پوشیدن پیراهن فجر سپاسی، سپاهان و تراکتور را در کارنامه خود دارد و تقریبا دو فصلی است که از فوتبال دور است در نهایت امروز با پستی اینستاگرامی خداحافظی کرد.

او در پستی در اینستاگرام خود نوشت:

امروز که تیم شهر زیبایم شیراز برای بازگشت به لیگ برتر می جنگد یاد آن ساعت و دقیقه ای افتادم که برای گذراندن خدمت سربازی از مرصاد راهی فجر سپاسی شدم. امروز که تراکتور روی نوار موفقیت افتاده و یکی پس از دیگری حریفان را از پیش رو بر می دارد، ناخودآگاه ذهنم سمت خاطرات خوب و بد می رود، با آن پیراهن قرمز خوش رنگی چه برد هایی کسب کردیم، مزه بالا بردن آن جام طلایی هنوز زیر زبانم است و درد چشمی که پزشکان می گفتند شاید نابینا شود، فراموش نکردم. عجب حس خوبی بود وقتی با افتخار بازوبند کاپیتانی تیمی که متعلق به پرشور ها است را روی بازوی سمت چپم می بستم. سالها گذشته اما در ذهنم پر است از این روایت های هیجان انگیز. می گویند فوتبالیست ها دوبار می میرنم، یکبار به مرگ طبیعی و دیگری روز آویختن کفش ها. چقدر سخت است که از خداحافظی حرف بزنم اما امید به آینده و انگیزه خدمت به فوتبال در لباسی جز بازیکن، مرا به سمتی سوق می دهد که حرفه ام‌ را کنار بگذارم و پنجره ای جدید در زندگی شخصی و فوتبالی ام باز کنم. 
جا دارد از خانواده ام که در این سال ها در هر شرایطی همراهم بودند تشکر کنم. از مربیانی که هرچه در توان داشتند از من دریغ نکردند، هم تیمی هایم، دوستانی که برایم سنگ تمام گذاشتند ممنونم. 
در آخر دست بوس هوادرانی هستم که همیشه هوایم را داشتند و از من محمد ایران پوریان ساختند. دلم برای محبت هایتان تنگ می شود و از خداوند می خواهم مثل همیشه که لطف خدا را از من دریغ نکرد توانی مضاعف بدهد تا جبران کنم یا حق. کوچک شما، محمد ایران پوریان.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید