کومان: نمی‌دانم امباپه فردا بازی می‌کند یا نه

0
120



کد خبر : ۱۸۷۰۲۵۰ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۲ |
۳٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه



وینگر فرانسوی بایرن مونیخ از احتمال بازی یا غیبت امباپه در بازی فردا ابراز بی اطلاعی کرد.

کومان: نمی‌دانم امباپه فردا بازی می‌کند یا نه

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ فردا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری‌سن‌ژرمن است. کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرنی ها که سابقه پوشیدن پیراهن PSG را نیز دارد، یکی از چهره های ویژه ای دیدار است که همراه با یولیان ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

وینگر ۲۷ ساله فرانسوی در مورد رویارویی با پاریس گفت: “بازی بسیار حساسی در پیش داریم. از این که یکی از اعضای تیم در این دیدار خواهم بود، احساس بسیار خوبی دارم. سعی می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم و امیدوارم که بتوانیم فردا یک عملکرد قابل قبول از خود به نمایش بگذاریم.”

1801566

او که سابقه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۲۰) را دارد در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: “این یکی از بهترین لحظات دوران حرفه ای من به شمار می رود. این گل خیلی برای من الهام بخش بود. هر چند مدت زمان زیادی از آن گذشته ولی خاطره خوبی در ذهنم حک شده است. من همچنین خاطرات خوبی نیز از دوران حضورم در پاری‌سن‌ژرمن دارم.”

کومان درباره اینکه آیا می داند امباپه فردا بازی می کند یا نه گفت: “نمی دانم! با کیلیان صحبت نکرده ام. با کیمپمبه صحبت کرده ام اما با کیلیان نه. فردا خواهیم دید که او بازی می کند یا خیر”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید