گلر هوادار زیرنظر مهمترین کاشف دروازه‌بان در ایران!

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۲۱۳ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۸ |
۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

خالدآبادی: نیمه اول ۴۰۰ پاس دادیم


گلر جوان تیم فوتبال هوادار به دفاع از عملکرد داود فنایی پرداخت و او‌ را یکی از بهترین مربیان دانست.

گلر هوادار زیرنظر مهمترین کاشف دروازه‌بان در ایران!

به گزارش “ورزش سه” محمدرضا خالدآبادی گلر جوان هوادار بعد از برد تیمش مقابل پرسپولیس به خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی بود و‌ خدا را شکر حرف کادر فنی را گوش کردیم. بچه‌ها غیرت گذاشتند و فکر می‌کنم کسی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس اینگونه بازی کند. در نیمه اول فکر کنم ۳۰۰،۴۰۰ تا پاس دادیم و عالی بودیم. نیمه دوم هم از فرصتی که به دست آوردیم استفاده کردیم و بردیم.

وی که متولد سال ۱۳۸۰ است در خصوص عملکردش در این فصل از مسابقات گفت: اول از همه لطف آقای فنایی است که هر روز با ما کار می‌کند. بعد هم اعتماد کادر فنی و لطف آقای الهامی بوده است که نمایشی خوب داشته‌ام.

خالدآبادی که جزو تیم جوانان پرسپولیس بوده است در ادامه گفت: من از جوانان پرسپولیس به هوادار آمدم و در این بازی خیلی انگیزه داشتم. واقعا پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و خدا رو‌ شکر توانستیم ببریم. آقا داود به من اعتماد کردند و سعی کردم با نمایشی خوب، جواب اعتماد‌ را بدهم.

دروازه‌بان هوادار درباره عملکرد تیمشان گفت: من معتقدم تیم ما تا جزو ۶ تیم بالای جدول می‌تواند صعود کند. هفته پیش هم مقابل تراکتور ۶،۷ موقعیت گل داشتیم اما خدا به ما نظر نکرد اما در این بازی لطف او شامل حال ما شد.

او درباره نیمکت‌نشین کردن دو گلر با تجربه هوادار و هم‌چنین انتقاداتی که به داود فنایی در زمان حضورش در پرسپولیس مطرح می‌شد، گفت: مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی واقعا گلرهای خوبی هستند و از نکاتی که می‌گویند استفاده می‌کنم. آقا داود هم وقتی به پرسپولیس رفت، آن تیم‌ به فینال آسیا صعود کرد و سال بعد هم رکورد کلین‌شیت برای حامد لک بود. آقای اخباری و نیازمند را ایشان معرفی کرده و با آقای رحمتی و علیرضا بیرانوند کار کرده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید