ترزیچ: چلسی تیم پرقدرتی است که ژانویه قوی‌تر شد

0
72



کد خبر : ۱۸۷۰۴۰۴ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹ |
۲۲۴ بازدید |

۰
دیدگاه


ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید چلسی تیم پرقدرتی است که امسال ژانویه پرقدرت‌تر شده است و پیروزی بر آن‌ها به هیچ وجه ساده نخواهد بود.

ترزیچ: چلسی تیم پرقدرتی است که ژانویه قوی‌تر شد

به گزارش “ورزش سه”، بروسیا دورتموند فردا در خانه خود سیگنال ایدونا پارک، به مصاف چلسی می‌رود. دیداری که به عنوان بازی رفت دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد.

زردپوشان دورتموند در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در گروه G حضور داشتند و با تیم‌های منچسترسیتی، سویا و کپنهاگن هم‌گروه بودند. شاگردان ادین ترزیچ در نهایت موفق شدند با کسب ۹ امتیاز بعد از منچسترسیتی ۱۴ امتیازی در رتبه دوم این گروه قرار گرفته و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند.

دورتموند در مرحله گروهی در سخت‌ترین بازی‌هایش مقابل سیتی ابتدا در اتحاد مقابل شاگردان گواردیولا ۲-۱ شکست خورد و در سیگنال ایدونا پارک به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان ترزیچ از بعد از جام جهانی شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. آن‌ها شش بازی خود را در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان با شش پیروزی پیاپی پشت سر گذاشته‌اند و با روحیه بالا مقابل چلسی قرار می‌گیرند.

1801862

خودمان را برای سناریوهای مختلف آماده می‌کنیم
نمی‌شود فهمید چلسی قرار است چطور بازی کند. آن‌ها خیلی وقت‌ها در خط دفاعی با چهار مدافع بازی کرده‌اند ولی در برخی بازی‌ها شاهد استفاده آن‌ها از سه مدافع بوده‌ایم. برای همین ما خودمان را برای سناریوهای مختلف آماده می‌کنیم.

چلسی را نمی‌شود آنالیز کرد
آن‌ها چند بازیکن کلیدی فروخته‌اند و البته چند بازیکن بزرگ هم خریداری کرده‌اند. مثلا ما لیست آن‌ها برای لیگ قهرمانان را دیده بودیم ولی بعد در لحظه آخر ژوائو فلیکس را به خدمت گرفتند. رفتار چلسی در این مدت واقعا گیج‌ کننده بوده است.

برای همین تحلیل آن‌ها سخت است. بعد از اینکه در قرعه‌کشی فهمیدیم قرار است با چلسی بازی کنیم شروع به آنالیزشان کردیم ولی در نقل و انتقالات چنان تغییراتی کردند که آنالیزها چندان به کار نمی‌آمد.

چلسی تیمی درجه‌ یک است و پیروزی بر آن‌ها آسان نیست
پیروزی بر چلسی آسان نیست. ما می‌دانیم با چه کیفیتی به خانه ما می‌آیند. آن‌ها تیم درجه‌ یکی هستند که در زمستان با اضافه شدن بازیکنانی درجه‌ یک تقویت شده‌اند. پس ما برای پیروزی به عملکردی درخشان نیاز داریم.

پیروزی در مقابل ۸۰ هزار تماشاچی خودی مسلماً راحت‌تر است
ما دست کم به یک پیروزی مقابل چلسی نیاز داریم. شکی نیست که پیروزی در بازی رفت که در سیگنال ایدونا مقابل ۸۰ هزار هوادار پرشور برگزار می‌شود ساده‌تر خواهد بود. ولی ما به دو عملکرد عالی در هر دو بازی نیاز داریم و این هدفی است که برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید