خبر خوش توئیتر سیتی در آستانه بازی با آرسنال

0
87



کد خبر : ۱۸۷۰۲۵۴ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۹ |
۴٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

ارلینگ هالند کنار دیگر بازیکنان تیم تمرین کرد


با حضور ارلینگ هالند در تمرین روز دوشنبه، نگرانی ها در خصوص حضور او در بازی مقابل آرسنال به حداقل رسید.

خبر خوش توئیتر سیتی در آستانه بازی با آرسنال

به گزارش “ورزش سه”، ستاره خط حمله منچسترسیتی روز یکشنبه و در جریان پیروزی سه بر یک تیمش مقابل استون ویلا به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، در شروع نیمه دوم تعویض شد. به دنبال این اتفاق، نگرانی های زیادی در مورد غیبت او در بازی حساس روز چهارشنبه مقابل آرسنال ایجاد شد؛ نگرانی هایی که روز دوشنبه بخشی از آن رفع شد.

پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی در مورد وضعیت مصدومیت ارلینگ هالند پس از بازی با استون ویلا گفته بود که میزان این مصدومیت باید بررسی شود و مشخص نیست این بازیکن که در برخورد با امیلیانو مارتینز، گلر ویلا مصدوم شد، متحمل چه میزان مصدومیتی شده است.

تمرین روز دوشنبه بازیکنان سیتی فقط یک جلسه ریکاوری بود و کارهای تاکتیکی و آمادگی جسمانی را در آن شاهد نبودیم؛ با این وجود، حضور ارلینگ هالند در کنار دیگر بازیکنان سیتی، خبر بسیار خوبی بود که در آستانه بازی بزرگ روز چهارشنبه، هواداران سیتی را تا حد زیادی از نگرانی درآوردند؛ آنها به هیچ عنوان دوست ندارند ستاره خود را که تا اینجای فصل ۳۱ گل به ثمر رسانده را مقابل آرسنال در اختیار نداشته باشند.

رسانه رسمی باشگاه منچسترسیتی نیز عکسی از هالند را منتشر کرد که در تمرین امروز کنار دیگر بازیکنان حضور داشت و این یک خبر خوب در آستانه بازی با توپچی های لندن است که می تواند به بازگشت آبی ها به صدر بیانجامد. منابع مختلف خبری در انگلیس نیز تایید کرده اند که ستاره نروژی به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی تیم پپ در بازی با آرسنال نخواهد داشت.

1801573
توئیتر باشگاه سیتی با انتشار این عکس، خبر خوبی که هواداران منتظرش بودند را داد؛ هالند یک روز بعد از مصدومیتی که به تعویضش انجامید، در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد تا خود را آماده بازی با آرسنال کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید