سمپدوریا ۰-۰ اینتر: آنها نمی‌خواهند قهرمان شوند

0
60



کد خبر : ۱۸۷۰۲۶۰ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۰ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

توقف ناامیدکننده شاگردان اینزاگی برابر تیم نوزدهم


اینترمیلان با تساوی بدون گل مقابل سمپدوریای قعر جدولی متوقف شد.

سمپدوریا 0-0 اینتر: آنها نمی‌خواهند قهرمان شوند

به گزارش “ورزش سه”، اینترمیلان در یکی از بازی های هفته بیست و دوم سری آ از ساعت ۲۳:۱۵ میهمان سمپدوریا در ورزشگاه لوئیجی فراریس بود و با تساوی بدون گل مقابل حریف رده نوزدهمی خود متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست داده و فاصله اش با ناپولیِ صدرنشین به ۱۵ برسد.

شاگردان سیمونه اینزاگی بعد از باخت به امپولی، سه برد خوب کسب کردند؛ آنها که هفته گذشته با یک گل از سد میلان گذشته بودند، انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار خارج از خانه داشتند و در کار را در شرایطی تهاجمی آغاز کردند که تیم حریف از حمایت هواداران خود بهره می برد.

1801586

بازی با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله اخیر ترکیه و سوریه آغاز شد و لوکاکو در دقیقه ۲ می توانست گل اول را به ثمر برساند اما دروازه بان حریف ضربه او را مهار کرد. اینتر برتری خود را دقایق بعدی نیز ادامه داد. شوت از راه دور چالهان اوغلو در دقیقه ۱۲، دومین موقعیت جدی بازی بود که از کنار دروازه سمپدوریا به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول اینتر توپ و میدان را در اختیار خود داشت اما حملات این تیم شدت و دقت کافی برای تبدیل شدن به گل را نداشت. بازی در حالی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید که لامرز، مهاجم هلندی سمپدوریا در دقیقه ۴۵ در دهانه دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت ولی ضربه خوبی به توپ نزد.

1801585

سمپدوریا در چهاردهمین دقیقه از نیمه دوم، یک موقعیت بسیار خوب برای گلزنی به دست آورد اما گابیادینی یک ضربه سر کم دقت به توپ زد تا حسرت هواداران حاضر در ورزشگاه را برانگیزد. یک دقیقه بعد از این موقعیت، دیمارکو با یک شوت سنگین دروازه سمپدوریا را هدف گرفت اما این ضربه هم جایی در چارچوب نداشت.

اینتر که دوست نداشت این بازی را با نتیجه ای جز برد به پایان برساند در دقایق پایانی، فشار کار را بیشتر کرد. چالهان اوغلو در دقیقه ۷۷ در چند قدمی دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما آئودرو ضربه او را مهار کرد. دیمارکو در دقیقه ۸۲ با یک شوت محکم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی این بار هم نتیجه ای به دست نیامد.

1801587

در دقایق باقی مانده نیز جز یک شوت بسیار خطرناک در دقایق تلف شده که به تیر دروازه سمپدوریا برخورد کرد، موفقیت دیگری روی دروازه ها شاهد نبودیم و کار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اینتر با این نتیجه ۴۴ امتیازی شد و بعد از ناپولی ۵۹ امتیاز در رده دوم سری آ حضور دارد. سمپدوریا هم با ۱۱ امتیاز نوزدهم است و همچنان در محدود سقوط قرار دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید