عنایتی در آستانه جدایی از نفت مسجدسلیمان

0
84



کد خبر : ۱۸۷۰۴۶۸ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۷ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


به نظر می رسد که رضا عنایتی در آستانه جدایی از نفت مسجدسلیمان قرار دارد.

عنایتی در آستانه جدایی از نفت مسجدسلیمان

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. تنها نماینده شهر اولین‌ها، به احتمال فراوان شاهد جدایی رضا عنایتی از این باشگاه خواهد بود.

عنایتی که به عنوان جانشین ابراهیم اشکش هدایت این تیم را برعهده گرفت، با وعده‌های مالی از سوی مدیران باشگاه مواجه شد و قرار بود که این باشگاه مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی جوان مسجدسلیمانی‌ها پس از دیدار با استقلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بود که در نهایت با وعده‌های جدید مدیران، در این تیم ماندنی شد.

با این وجود و در آستانه دیدار حساس با صنعت نفت که یکی از اصلی‌ترین رقبای مسجدسلیمان برای بقا محسوب می‌شود، اما مدیران پرداختی  کمی به اعضای تیم داشتند و همین مسئله باعث شد تا کاسه صبر عنایتی نیز لبریز شود.

سرمربی جوان نفت مسجدسلیمان در پایان دیدار برابر آبادانی‌ها به کنفرانس خبری هم نرفت تا بدین صورت به نظر برسد که عنایتی به دلیل عملی نشدن وعده‌های مالی باشگاه، در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد.

نفت مسجد سلیمان در چهار مسابقه‌ای که با هدایت عنایتی به میدان رفت، عملکرد قابل قبولی داشت. این تیم تا قبل از حضور عنایتی در مجموع ۱۶ بازی، ۳۷ گل دریافت کرده بود اما در سه مسابقه از چهار مسابقه نفت با هدایت عنایتی، این تیم دروازه‌اش بسته ماند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید