فن‌دایک دعوای آخر دربی را داغ کرد (عکس)

0
79



کد خبر : ۱۸۷۰۲۶۱ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۰ |
۳٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه



در آخرین دقایق از دیدار لیورپول و اورتون درگیری نسبتا شدیدی به وجود آمد که برای لحظاتی جریان کار را مختل کرد.

فن‌دایک دعوای آخر دربی را داغ کرد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول امشب موفق شد اورتون، رقیب همشهری خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و با ۳۲ امتیاز، رتبه خود در جدول رده بندی لیگ برتر را تک رقمی کند. در دقایق پایانی این دیدار شاهد وقوع یک درگیری نسبتا شدید بودیم که چهره های سرشناس دو تیم در متن آن قرار داشتند.

تنها ۵ دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که رابرتسون و جردن پیکفورد در گوشه سمت راست زمین درگیر شدند؛ این درگیری با دخالت دیگر بازیکنان شدت گرفت و برای لحظاتی جو بازی را متشنج ساخت.

1801593

در حالی که لیورپولی ها سرمست از نتیجه بازی، سرود پیروزی سر داده بودند، شیطنت جزئی رابرتسون که یک ضربه بی مورد به توپ زد، باعث شد تا پیکفورد با یک تنه نسبتا شدید از او استقبال کند. چند بازیکن دیگر اورتون هم که معلوم بود از شکست تیم‌شان عصبانی هستند، فرصت را غنیمت شمرده و به سمت بازیکن لیورپول حمله کردند.

1801591

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول که در کنار زمین مشغول گرم کردن بود، وقتی دید هم تیمی اش توسط چند بازیکن حریف محاصره شده، سریعا دست به کار شد و با ورود به متن درگیری، اورتونی ها را از صحنه دور کرد. او که همین چند وقت پیش در جام جهانی و در جریان درگیری بازیکنان هلند و آرژانتین، با یک تنه سنگین، پارادس را نقش بر زمین کرده بود، این بار نیز با توجه به فیزیک بدنی مستحکم خود بازیکنان اورتون را یکی پس از دیگری از مقابل برداشته و اجازه نداد تا آسیبی به رابرتسون برسد.

1801594



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید