چرا آرن داوودی به تیم ملی بسکتبال بازگشت

0
80



کد خبر : ۱۸۷۰۲۶۸ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰ |
۳۸ بازدید |

۰
دیدگاه


کاپیتان جدید تیم ملی بسکتبال ایران، درباره دلایل بازگشت خود به بازی‌های ملی صحبت کرد.

چرا آرن داوودی به تیم ملی بسکتبال بازگشت

به گزارش “ورزش سه” آرن داوودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی با وجود خداحافظی از بازی‌های ملی در سال ۹۷، توضیح داد: حدودا یک ماه قبل بود که کادرفنی تیم ملی صحبت‌هایی با من انجام داد و از من خواستند که در بازه زمانی فعلی به تیم ملی کمک کنم.

او ادامه داد: من از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بودم اما خواستند کمک تیم باشم و من هم گفتم که اگر حواستان به شان و شخصیت بنده باشد در خدمت تیم ملی هستم، حتی اگر یک ثانیه بازی کنم. تیم ملی آرزوی هر کسی است، چون آن کسی هم که خداحافظی کرده عرق ملی دارد.

داوودی درباره شرایط فعلی تیم ملی نیز گفت: تیم وضعیت خوبی دارد، حتما باید یک بازی از این دو بازی را ببریم. جو تیم بسیار عالی است و ان‌شاءالله بتوانیم در سفر پیش رو نتایج خوبی را کسب کنم.

او در پاسخ به این سوال که خواسته اصلی کادرفنی از او برای دو بازی پیش رو (ژاپن و چین) چیست؟ توضیح داد: هم از لحاظ تجربه بازی کردن در پست پوینت گارد تقاضا داشتند که به تیم کمک کنم و هم اینکه آقای حدادی نیست و درخواست کردند سمت کاپیتانی تیم را بر عهده بگیرم. تمام تلاشم را میکنم که ان‌شاءالله از این جایگاهی که دارم استفاده بهینه‌ای کنم.

کاپیتان جدید تیم ملی بسکتبال ایران، درباره دو بازی پیش رو مقابل ژاپن و چین نیز گفت: در پنجره قبل و آن موقع از لحاظ روحی شرایط تیم خوب نبود و بازی را به چین واگذار کردیم. هردو بازی پیش روی ما سخت است و با چین سخت‌تر. با همه این‌ها می‌رویم که دو بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

داوودی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد حضورش در تیم ملی ادامه دار باشد؟ توضیح داد: خیر، من فکر نمیکنم. شرایط زندگی بنده جوری است که نباید تابستان در ایران باشم و شرایط فدراسیون و کادرفنی هم به گونه‌ای است که دنبال جوانگرایی هستند. حضور من و امثال بنده تا زمانی است که جوان‌ترها تجربه کسب کنند و من هم هستم که تجربیاتم را در این زمان فعلی انتقال دهم تا جوانان بتوانند در جام جهانی مثمرثمر باشند.

او در پایان گفت: از جامعه بسکتبال می‌خواهم این تیم را تشویق و حمایت کنند. رفتن بسکتبال به جام جهانی قطعا برای همه نفراتی که در بسکتبال شاغل هستند، از لیگ برتر تا دسته یک بانوان، نتایج مثبتی خواهد داشت. در واقع بسکتبال دیده می‌شود. اگر تیم ملی را حمایت نکنیم و انتقادها درست نباشد، چیزی جز حاشیه به دست نمی‌آید و خانواده بسکتبال باید با تیم باشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید