امید ابراهیمی دوباره دور شد!

0
63



کد خبر : ۱۸۷۰۶۶۴ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۳ |
۱٫۷K بازدید |

۱
دیدگاه

مصدومیت و غیبت مقابل قطر اس. سی؛


هافبک ایرانی الوکره در فهرست دیدار تیمش مقابل قطر اس. سی حضور نداشت.

امید ابراهیمی دوباره دور شد!

به گزارش “ورزش سه”، امید ابراهیمی پس از سپری کردن یک دوره مصدومیت طولانی مدت، طی دو دیدار گذشته الوکره یکبار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته و در یک مسابقه هم حضور ثابت در ترکیب داشت، امروز بخاطر آسیب دیدگی دوباره از فهرست بازیکنان تیمش مقابل قطر اس. سی دور شد.

تیم فوتبال الوکره در حالی که امید ابراهیمی را در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، به مصاف قطر اس. سی رده چهارمی رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا ۱۸ امتیازی بماند و در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.

امید ابراهیمی که پس از حدود دو ماه و نیم دوری از ترکیب الوکره، پنج روز قبل در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قطر به‌عنوان یار ثابت برابر الدحیل به زمین رفته بود، در نیمه اول آن مسابقه با مصدومیت مواجه شد و نتوانست در نیمه دوم به بازی برود.

هافبک ایرانی الوکره پس از اینکه بخاطر مصدومیت از ترکیب دیدار مقابل الدحیل خارج شده بود، امروز هم از فهرست مسابقه با قطر اس. سی کنار رفت تا مشخص شود دوباره درگیر آسیب دیدگی شده و نمی‌تواند بازی کند.

صفحه رسمی اخبار الوکره نیز با انتشار تصویری از امید ابراهیمی تاکید کرد او فعلا نمی‌تواند بازی کند ولی احتمال دارد از هفته آینده دوباره به ترکیب برگردد.

1802299



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید