انریکز نگرریرا: این داور از بارسا ۱ میلیون یورو پول گرفت!

0
66



کد خبر : ۱۸۷۰۶۴۷ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸ |
۳۰۶ بازدید |

۰
دیدگاه


بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟

انریکز نگرریرا: این داور از بارسا 1 میلیون یورو پول گرفت!

به گزارش “ورزش سه”، خوزه ماریا انریکز نگریرا به مدت ۱۳ فصل در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اسپانیا قضاوت می‌کرد. او داوری حرفه‌ای را در مدرسه داوری کاتالان شروع کرد و بعد از دو سال قضاوت در لیگ دسته دوی فوتبال اسپانیا قضاوت در لالیگا را آغاز کرد.

نگریرا از فصل ۸۸-۱۹۷۸ داور بین‌المللی شد و بعد از بازنشستگی به کمیته داوران فوتبال اسپانیا رفت و تا فصل ۱۸-۲۰۱۷ که بازنشسته شد به عنوان نایب‌رئیس این کمیته فعالیت می‌کرد.

1802200

این داور اسپانیایی در سال ۱۹۹۵ شرکتی به نام DASNIL 95 تاسیس کرد. شرکتی که تنها سهامدارش او است و امروز با گزارش‌هایی که درباره رابطه مالی او و بارسلونا منتشر شد جنجالی شده است. در اساسنامه شرکت هدف DASNIL 95 خدمات تبلیغات به شرکت‌ها، چاپ و نشر و تهیه ویدیوهای ورزشی برای بازار هدف اعلام شده است.

رادیو کادنا سِر امروز اعلام کرد سازمان مالیاتی اسپانیا در سال ۲۰۲۱ تحقیقات از نگریرا را آغاز می‌کند و درمی‌یابد در فاصله سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ او از باشگاه بارسلونا رویهم‌رفته مبلغ ۱٫۴ میلیون یورو دریافت کرده بودن اینکه مالیات آن را پرداخت کند. انریکز نگریرا بعد از این تحقیقات جریمه صادر شده را پرداخت می‌کند اما سازمان مالیاتی پرونده او را مشکوک تشخیص داده و به دادستانی ارجاع می‌دهد. حالا دادستانی شهر بارسلون در حال تحقیق درباره این شرکت و مالک آن است و ممکن است او را به اتهام فساد مالی متهم کند.

1802199

بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، می‌گوید پرداخت‌های مورد اشاره زمانی که باشگاه سیاست کاهش هزینه‌ها را تصویب کرد متوقف شده است. بارتومئو می‌گوید از زمان به دست گرفتن ریاست باشگاه توسط او این پرداخت‌ها وجود داشته و تا سال ۲۰۱۸ ادامه داشته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید