بازگیر بی‌صدا در جمع گلزنان برتر (عکس)

0
94



کد خبر : ۱۸۷۰۶۰۷ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۶ |
۱۵۱ بازدید |

۰
دیدگاه

مازیار امیدوار به هفته‌های آتی با شماره ۷؛


سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.

بازگیر بی‌صدا در جمع گلزنان برتر (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، آخرین دیدار ملوانان در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل گل‌گهر برگزار شد و اگرچه شاگردان مازیار زارع در این مسابقه عملکرد قابل توجهی داشتند و به ویژه در نیمه دوم میهمانشان را تحت فشار قرار دادند، اما کم تجربه بودن کادر دست ملوانی‌ها داد تا آنها در پایان با یک ضربه کرنر و یک اشتباه نتیجه را به گل‌گهر واگذار کنند.

ملوان که در ورزشگاه خانگی با حمایت هوادارانش قدرت دوچندانی گرفته بود، در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه به کار گرفت که حاصل این تلاش تک گل سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی بود؛ پنالتی که توسط شماره ۷ ملوان با آرامش و اطمینان خاطر به آرامی زده شد و برخلاف جهت حرکت منادی وارد دروازه شاگردان قلعه‌نویی شد.

بازگیر در استقلال ملاثانی چهره شد تا مازیار زارع در اولین فصل جدی مربیگری خود این بازیکن خوش تکنیک و ریزنقش خرم‌آبادی را به خدمت بگیرد. او فصل گذشته یکی از ستاره‌های ملوانان در مسیر صعود به لیگ برتر بود و در فصل جاری نیز یکی از مهره‌های کلیدی مازیار به شمار می‌رود. این بازیکن تا پیش از مصاف برابر گل‌گهر موفق به ثبت ۵ گل شده بود و در دیدار هفته بیستم ۶ گله شد تا با وجود ۷ گله شدن عارف رستمی و شهریار مغانلو در همین هفته به عنوان بهترین گلزنان لیگ برتر، یکی از شانس‌های کسب عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم باشد.

1802187
بازگیر پس از ثبت گل اول تیمش در مصاف با گل‌گهر بلافاصله توپ را برای زدن گل دوم به وسط زمین برد، اما دفاع تیم حریف اجازه رقم خوردن تساوی را نداد تا پس از چند هفته شاگردان قلعه‌نویی به سه امتیاز دست پیدا کنند.
1802188
1802189



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید