بازیکنان گالاتاسرای دستمزدشان را به زلزله‌زده‌ها بخشیدند

0
93



کد خبر : ۱۸۷۰۶۴۰ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷ |
۱۰ بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه گالاتاسرای اعلام کرد بازیکنان این تیم ترکیه‌ای دستمزد خود را برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور اختصاص داده‌اند.

بازیکنان گالاتاسرای دستمزدشان را به زلزله‌زده‌ها بخشیدند

به گزارش “ورزش سه”، بعد از زلزله بزرگی که در روزهای اخیر مناطق وسیعی از ترکیه را لرزاند این کشور همچنان در شوک به سر می‌برد. درحالیکه با گذشت چندین روز از زلزله تلاش برای نجات جان افراد از زیر آوار همچنان ادامه دارد جامعه فوتبال هم از کمک به قربانیان زلزله خودداری نکرده است.

دورسون اوزبک، رئیس باشگاه گالاتاسرای، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد بسیاری از بازیکنان این تیم دستمزد خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص داده‌اند. او به رسانه‌ها گفت:” بسیاری از بازیکنان ما تصمیم گرفته‌اند دستمزدشان را به عملیات نجات و پشتیبانی از قربانیان زلزله اختصاص بدهند”.

1802247

بر اساس آخرین اخبار از ترکیه و سوریه تا کنون دست‌کم ۳۹هزار نفر در این زمین‌لرزه بزرگ جان خود را از دست داده‌اند.

فنرباغچه و گالاتاسرای، دیگر غولهای فوتبال ترکیه، هم کارزارهایی برای جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زده‌ها به راه انداخته‌اند. کامیون‌های حاوی کمک‌های بازیکنان و هواداران این دو باشگاه اخیرا در مناطق جنوب ترکیه که تحت تاثیر زلزله قرار گرفته بود دیده شد.

سوپرلیگ ترکیه بعد از این زلزله تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و دو باشگاه حاضر در این لیگ، هاتای‌اسپور و غازی‌عین‌تنب اعلام کردند از لیگ کنار کشیده‌اند. فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد کنار کشیدن این دو باشگاه به معنای سقوط‌شان به دسته پایین‌تر نخواهد بود. مسابقات سوپرلیگ ترکیه از روز ۳ مارس از سر گرفته خواهد شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید