ثمره حمایت بانک تجارت، رونق تولید و صنعت

0
85


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ثمره حمایت بانک تجارت، رونق تولید و صنعت

بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.

به گزارش اداره خبرنگار روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، بر اساس این تفاهم‌نامه‌‌ها شرکت صنایع شیمیایی پترو آرمند لردگان و شرکت کود شیمیایی اوره لردگان به جمع بزرگ خانواده تحت حمایت بانک تجارت درآمدند و شرکت جهان پروفیل پادیر (هافمن) نیز با سطح همکاری‌های متقابل خود با این بانک گسترش خواهد داد.

مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای این تفاهمنامه‌ها ‌بر حمایت همیشگی بانک تجارت از تولید در کشور به منظور استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی و حمایت از تولید و صنعت ایرانی تاکید کرد.

هادی اخلاقی فیض آثار با تاکید بر ضرورت شناخت کافی بانک‌ها از صنعت پتروشیمی و خدمت‌رسانی از طریق سبد محصولات مرتبط با آن‌ها برای حمایت از این صنعت گفت: بانک تجارت با دارا بودن پرسنلی حرفه‌ای و مدیران کاربلد در این زمینه، همواره پیشرو و پیشگام در حمایت از صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش بوده است.

مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی پترو آرمند لردگان هم در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک تجارت گفت: بر اساس نقشه راه، پترول همواره بر این اصل استوار بوده که با تکیه‌ بر نیروهای انسانی متخصص و کارآمد بومی، استفاده حداکثری از توان سازندگان و پیمانکاران داخلی و بهره‌گیری از دانش و فن‌آوری روز دنیا و همچنین آینده‌نگری و برنامه‌ریزی، نقش مهمی را در ارتقای صنعت پتروشیمی کشور ایفا کرده و با مانع‌زدایی‌ها، مسیر را برای شکوفایی بیش‌تر شرکت‌های تابعه مهیا سازد.

سعید امامی افزود: با حمایت بانک حرفه‌ای در زمینه خدمات و محصولات صنایع پتروشیمی و پس از ایجاد اشتغال، افزایش رفاه و کیفیت معیشت در منطقه لردگان شاید بتوان بالاترین تأثیر را ارتقا فرهنگ تولید دانست که آن هم شامل ارتباط با صنعت، افزایش تخصص‌ها، ترویج کارآفرینی، ایجاد همدلی و ثبات و به‌تبع آن افزایش امنیت می‌شود.

محسن محمودی، مدیر عامل شرکت تولیدی کود شیمیایی اوره لردگان نیز در این مراسم با اشاره به امضای تفاهمنامه با بانک تجارت و قرارداد همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حاشیه برگزاری ‏چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی گفت: به همت و حمایت بانک بزرگی همچون تجارت، زمینه تامین کامل ‏قطعات یدکی، تجهیزات و مواد مصرفی این شرکت در داخل کشور با هدف صرفه‌جویی ارزی، کاهش ریسک تولید و ‏وابستگی کمتر به سازندگان و تامین کنندگان خارجی رقم خواهد خورد.‏



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید