دو ایرانی از AFC مدرک مدیریت گرفتند(عکس)

0
84



کد خبر : ۱۸۷۰۵۹۶ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰ |
۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


اولین چهره‌های ایرانی صاحب مدرک مدیریت فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.

دو ایرانی از AFC مدرک مدیریت گرفتند(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا فغانی و ابراهیم شکوری فردا (پنجشنبه) مدرک پایان دوره مدیریت کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت می‌کنند.

این دوره که به صورت آنلاین برگزار شد، ۱۳ ماه به طول انجامید و در این مدت، هر کدام از شرکت‌کنندگان در کلاس باید در خصوص مسائل جامع مدیریتی در فوتبال تحقیق می‌کردند و به ارائه پژوهش‌های خود با زبان انگلیسی می‌پرداختند.

از این جمله می‌توان به طی کردن ۱۲ سرفصل با عنوان‌های سازماندهی جهانی فوتبال، فدراسیون‌های بین‌المللی ورزشی، مدیریت استراتژی، مدیریت اقتصادی، درآمدزایی، رسانه و ارتباطات، مدیریت رویدادها، مدیریت عملیاتی، مدیریت منابع انسانی، حفاظت از کودکان و مسئولیت‌های اجتماعی، حقوق ورزشی و مجوز باشگاهی اشاره کرد.

1802168

در این دوره که به تازگی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود ، تنها دو نفر از کشورمان شرکت داشتند؛ ابراهیم شکوری دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال، معاون اسبق باشگاه پرسپولیس، رئیس فعلی کمیته آموزش و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان به همراه سرشناس‌ترین داور بین‌‌المللی ایران علیرضا فغانی تنها ایرانی‌های شرکت کننده در کلاس مدیریت فوتبال AFC بودند و طبیعتا اولین چهره‌های فوتبالی هستند که این مدرک معتبر را در اختیار می‌گیرند. قرار است در آینده نفرات بیشتری از کشورمان در این دوره‌ها حضور یابند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید