زومر: قول صعود نمی‌دهم، هنوز یک بازی مانده است

0
76



کد خبر : ۱۸۷۰۵۳۰ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴ |
۳۵۰ بازدید |

۰
دیدگاه


یان زومر سنگربان تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که صعود تیمش به دور بعد هنوز قطعی نیست.

زومر: قول صعود نمی‌دهم، هنوز یک بازی مانده است

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دست به کار بزرگی زده و پاریس سن ژرمن را با یک گل شکست دهد. دیداری که در استادیوم پارک ده پرنس شهر پاریس برگزار شد.

یان زومر دروازه بان باوارایی ها که برای اولین بار با لباس این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان به میدان رفته بود، در پایان این دیدار از پذیرش این مسئله که صعود بایرن به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی شده، خودداری کرد.

سنگربان سوئیسی که در اولین دیدار خود با بایرن موفق شد برابر پاریس کلین شیت کند، در گفتگو با اسپورت وان و درخصوص اینکه اکنون صعود آنها به دور بعد قطعی شده، گفت: برای گفتن این مسئله زود است. ما هنوز یک بازی برگشت در مونیخ داریم که دیدار آسانی نخواهد بود. هنوز چیزی مشخص نیست.

وی افزود: ما در نیمه اول روند بازی را کنترل کردیم و اجازه ندادیم پاریس سن ژرمن راحت بازی کند اما بعد از پایان نیمه اول، اوضاع تغییر کرد.

1802047

زومر ادامه داد: پاریس برای رسیدن به گل تساوی تلاش بسیاری کرد و چند موقعیت گلزنی نیز روی دروازه ما ایجاد کرد.اما در کل، شب گذشته عملکرد خوبی داشتیم.

این بازیکن ۳۴ ساله درباره صحبت های ناگلزمن با بازیکنان در نیمه اول گفت: ناگلزمن صحنه هایی را به ما تذکر داد که نشان می داد در نیمه اول برخی کارها را به شکل احسن انجام نداده ایم. بنابراین می توانیم فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید