ضدحمله‌ای به قیمت سقوط فرشاد فرجی (عکس)

0
80



کد خبر : ۱۸۷۰۴۶۹ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۸ |
۴۴۴ بازدید |

۰
دیدگاه


بازیکن تعویضی یحیی گل‌محمدی در بطن شکست سرخ‌ها قرار گرفت تا ساعات تلخی را پشت سر بگذارد.

ضدحمله‌ای به قیمت سقوط فرشاد فرجی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد فرجی که به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی یحیی گل‌محمدی برای تغییر استراتژی تاکتیکی این تیم در بین دو نیمه به میدان آمد، با اشتباه خود در نهایت این تیم را در موقعیت شکستی تلخ قرار داد تا طی ساعات اخیر هجمه سنگینی را متحمل شود.

فرجی که در روزهایی که شرایط این تیم برای جذب بازیکن سخت بود به عنوان یکی از خریدهای اولیه یحیی گل‌محمدی به عنوان شاگردش در پدیده مشهد به این تیم آمده بود و با توجه به سختگیری‌های مدیران وقت این باشگاه مشهدی مجبور شد برای دریافت رضایتنامه‌‌اش خانه‌اش را نیز به فروش برساند، در بازی با هوادار تهران سرنوشت تلخی داشت.

او که بعد از مدت‌ها به ترکیب پرسپولیس وارد شده بود، در دقایق پایانی و در ضدحمله حریف در شرایطی که تمامی بازیکنان این تیم در موقعیت اعتراض نسبت به خطای روی محمد عمری قرار داشتند، به دنبال دفع توپ بود که اشتباه مرگبار او به قیمت شکست تیم تمام شد.

یحیی گل‌محمدی برای دستیابی به برد مقابل هوادار دست به تغییراتی در ترکیب دفاعی خود زد و با سه‌دفاعه کردن تیم و حضور گولسیانی در فاز تهاجمی به دنبال ایجاد موقعیت بود. با این حال حریف به خوبی توانست از روی موقعیت دفع توپ بعد از خطا روی محمد عمری به یکی از ارزشمندترین بردهای تاریخ خود دست یابد.

فرجی که قصد داشت مانع از خروج توپ شود و آن را بعد از مهار در اختیار بیرانوند قرار دهد تا بار دیگر در فاز مالکیت توپ و ایجاد موقعیت قرار گیرند، بدشانس بود که توپ جلوی پایش پله شد و نتوانست پاس خود را به خوبی به گلر تیمش برساند. در این موقعیت مهاجم هوادار با در اختیار گرفتن توپ و در شرایطی که فرجی بعد از سرنگونی بار دیگر به دنبال متوقف کردن محمدجواد محمدی بود، در این مسیر ناکام ماند تا مهاجم موقعیت‌شناس حریف دروازه پرسپولیس را فرو بریزد و بیرانوند را تسلیم کند.

فرجی که بعد از این گل حریف آوار آزادی روی سرش خراب شده بود، طی ساعات اخیر با هجمه سنگینی از سوی جبهه هواداری مواجه شده است و باید دید موقعیتی نصیب او خواهد شد تا بتواند این شرایط را جبران کند یا خیر.

گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه

1801964
1801965
1801962
1801963
1801966



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید