فقط رئال نه، خیلی‌ها کواراتسخلیا را می‌خواهند

0
66



کد خبر : ۱۸۷۰۶۲۹ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳ |
۵٫۱K بازدید |

۲
دیدگاه

مدیر برنامه‌های ستاره گرجی ناپولی:


مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.

فقط رئال نه، خیلی‌ها کواراتسخلیا را می‌خواهند

به گزارش “ورزش سه”، خویچا کواراتسخلیا در فصل جاری با پیراهن ناپولی خوش درخشید و حالا مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

این ستاره گرجی که تا پیش از پیوستنش به ناپولی در تابستان گذشته چندان شناخته‌ شده نبود در این فصل به یکی از ستاره‌‌های بزرگ صدرنشین سری آ تبدیل شد. این وینگر ۲۲ ساله در این فصل تا اینجا ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۱۴ پاس گل ساخته است.

در روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی از علاقه شدید رئال مادرید به کواراتسخلیا صحبت کرده و گفتند پرز مصمم است او را تابستان آینده به برنابئو منتقل کند.

1802230

اما مدیر برنامه‌های این ستاره گرجی امروز در یک مصاحبه به شایعات پاسخ داد و گفت: “رئال مادرید؟ کواراتسخلیا به جز من هیچ نماینده دیگری ندارد. من تنها مدیر برنامه‌ها و نماینده او هستم. بله، باشگاه‌های زیادی به او علاقه‌مند هستند. ولی کوارا در حال حاضر فقط به قهرمانی در سری آ با ناپولی و بازی‌های تیمش در چمپیونزلیگ فکر می‌کند.”

او در پاسخ به این سوال که شایع شده ناپولی قصد دارد قرارداد کواراتسخلیا را تمدید کرده و دستمزدش را دو برابر کند گفت: “تا این لحظه ما پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم. ولی من با هیئت مدیره ناپولی رابطه خوب و نزدیکی دارم و اگر خبری باشد حتما مطلع خواهم شد.”

این وینگر اهل گرجستان با ناپولی تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد. اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، در گذشته ضمن ستایش از کواراتسخلیا گفته بود ناپولی به او علاقه‌مند است و اصلاً دوست ندارد ستاره‌اش را به فروش برساند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید