قهرمان نخستین دوره مسابقات والیبال برفی کشور

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۵۴۷ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸ |
۲۰۶ بازدید |

۰
دیدگاه


نخستین دوره مسابقات والیبال برفی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به مدت دو روز در همدان پیگیری و با قهرمانی تیم هتل باباطاهر به پایان رسید.

قهرمان نخستین دوره مسابقات والیبال برفی کشور

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، در این رقابت‌ها که روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن برگزار شد، ۶ تیم موبایل جیحون، الوند، هتل باباطاهر، کلینیک دندانپزشکی، امیرسامان گلستان و هگمتانه حضور داشتند.

با توجه به بارش سنگین برف شرایط برای میزبانی همدان در این رقابت‌ها مهیا شد، اما به دلیل یخبندان و بارش سنگین برف امکان برگزاری مسابقات در دهکده توریستی گنج‌نامه میسر نشد و هیأت والیبال استان این رقابت‌ها را به زمین پارک کودک در میدان فردوسی این شهر انتقال داد و مسابقات به مدت دور روز با کیفیت خوبی برگزار شد.

پس از انجام دور مقدماتی ۴ تیم کلینیک دندانپزشکی، امیرسامان گلستانی، باباطاهر و موبایل جیحون راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شدند و در این مرحله تیم باباطاهر و کلینیک دندانپزشکی به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری تیم باباطاهر به پایان رسید تا چهره یکی از فینالیست‌ها روشن شود.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی تیم امیرسامان گلستانی مقابل موبایل جیحون قرار گرفت و این بازی نیز با برتری تیم موبایل جیحون همراه شد.

در دیدار رده‌بندی تیم امیرسامان گلستانی موفق به شکست کلینیک دندانپزشکی شد و مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد و در دیدار پایانی نیز دو تیم هتل باباطاهر وموبایل جیحون مقابل هم صف‌آرایی کردند.

فینال این رقابت‌ها با برتری هتل باباطاهر خاتمه یافت تا این تیم عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال برفی دستجات آزاد کشور در سال ۱۴۰۱ را کسب کند.

1802106

رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها و میزان پاداش هر تیم به قرار زیر است:
هتل باباطاهر قهرمان – ۱۸۰ میلیون ریال
موبایل جیحون نایب قهرمان – ۱۲۰ میلیون ریال
امیرسامان گلستانی مقام سوم – ۷۰ میلیون ریال
کلینیک دندانپزشکی – ۳۰ میلیون ریال

در پایان مسابقات رضا نائینی به عنوان بازیکن با اخلاق معرفی شد و همچنین آرمین کمی به عنوان بازیکن برتر رقابت‌ها انتخاب شد.

دومین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور در سال ۱۴۰۱ روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن به میزبانی هیات والیبال استان تهران در دیزین برگزار می‌شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید