نقشه مرد بدهکار برای سرقت طلاهای همسر

0
83


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۸:۱۷:۴۵

|

|





متهم مدعی شد مبلغی زیادی بدهی داشته و برای خلاص شدن از دست طلبکاران نقشه سرقت طلاهای همسرش را طراحی و اجرا کرده است.




نقشه مرد بدهکار برای سرقت طلاهای همسر


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۸:۱۷:۴۵

مرد جوان که از دست طلبکارانش به تنگ آمده بود برای پرداخت بدهی‌اش طلاهای همسرش را سرقت کرد؛ اما دستش رو و با شکایت همسرش بازداشت شد.

به گزارش همشهری، چندی قبل به مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی خبر رسید که مقدار زیادی طلا از خانه‌ای در شرق تهران سرقت شده است. کارآگاهان با حضور در این خانه پی بردند، سارق هنگامی که هیچ‌کس داخل خانه حضور نداشته با استفاده از کلید وارد آنجا شده و طلاهای همسر صاحبخانه را به سرقت برده است. آنها در گام بعدی با تحقیقات محلی متوجه شدند همسایه‌ها صاحبخانه را حوالی ظهر روز حادثه و در شرایطی که او معمولا آن زمان باید در محل کارش باشد در ساختمان دیده‌اند که قصد داشته به‌صورت پنهانی وارد خانه خود شود. مأموران در ادامه با استفاده از ترفندهای پلیسی متوجه شدند مبلغ زیادی پول از یک طلافروشی به‌حساب مرد جوان واریز شده اما همسرش از این موضوع بی‌اطلاع است.

در این شرایط ظن مأموران نسبت به همسر شاکی برانگیخته شد و در ادامه با مجوز قضایی او را بازداشت و برای انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل کردند. وقتی متهم تحت بازجویی قرار گرفت ابتدا سرقت طلاهای همسرش را انکار می‌کرد اما در ادامه به سرقت اعتراف کرد و مدعی شد مبلغی زیادی بدهی داشته و برای خلاص شدن از دست طلبکاران نقشه سرقت طلاهای همسرش را طراحی و اجرا کرده است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید