هفته کابوس‌وار: پی‌اس‌جی در آستانه فروپاشی

0
67



کد خبر : ۱۸۷۰۵۰۶ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹ |
۴٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که شرایط پاری سن ژرمن کاملاً بحرانی شود.

هفته کابوس‌وار: پی‌اس‌جی در آستانه فروپاشی

به گزارش “ورزش سه”، شکست پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ در بازی شب گذشته باعث شد که شانس این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به شکل قابل توجهی کم شود. 
این در حالی است که آن‌ها هنوز بازی برگشت را در پیش دارند، اما باید به خاطر داشت که این تیم سه هفته دیگر در بازی برگشت باید در مونیخ به مصاف بایرن برود که کار ساده‌ای نیست. 
این نتیجه می‌تواند شرایط این فصل پاری سن ژرمن را به صورت کامل تغییر دهد. این سومین باخت متوالی این تیم پس از قبول شکست برابر مارسی در جام حذفی فرانسه و موناکو در لیگ فرانسه است. 
حذف احتمالی از لیگ قهرمانان بدون شک جایگاه کریستوف گالتیه روی نیمکت این تیم را تضعیف خواهد کرد چون همه از علاقه دیوانه‌وار مدیران این باشگاه به لیگ قهرمانان باخبر هستند. از آن مهم‌تر این که به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی راهکاری برای تغییر شرایط تیمش ندارد. 
حضور کیلیان امباپه در زمین باعث شد که عملکرد پی‌اس‌جی به شکل خودکار بهتر شود، اما استفاده از یک بازیکن بااستعداد که یکی از بهترین ستاره‌های دنیای فوتبال شناخته می‌شود راهکار مناسب و تاکتیکی‌ای برای تغییر شرایط نیست. 

1798425

همه به خوبی از داستان فوتبال و خصوصاً پی‌اس‌جی آگاه هستیم. حالا احتمالاً گزینه‌های متفاوتی برای جانشینی گالتیه مطرح خواهد شد که اصلی‌ترین آن‌ها زین‌الدین زیدان است و این مربی باید کاری برای نجات دوران حضورش در پارک دو پرنس انجام دهد. 
شاید بسیاری به بازی برگشت امید داشته باشند، اما نباید فراموش کرد که نمایش خوب این تیم در ۱۰ دقیقه پایانی صرفاً به خاطر حضور امباپه در زمین بود و این چیزی نیست که بتوان با تکیه بر آن برای بازی در ورزشگاه خانگی بایرن رویا پردازی کرد. 
پی‌اس‌جی تیمی پر از ستاره‌های بزرگ و گران‌ قیمت است، اما حالا کارش به جایی رسیده که باید مدام در حال دفاع مقابل موج‌های متوالی حملات حریف باشد. تنها برنامه گالتیه در این بازی مقابله با نقطه قوت بایرن بود که خط حمله این تیم است. 

1802027

اما این مربی فرانسوی هیچ برنامه‌ای برای استفاده از نقاط ضعف این تیم نداشت و شاید دلیلش این بود که تیمش را بدون حضور امباپه قادر به انجام این کار نمی‌دید. 
دیدن تیمی پرستاره و با این نام‌های بزرگ که حالا منتظر است سرنوشت کاری کند و معجزه‌ای رخ دهد تا آن‌ها بتوانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کننده ناراحت کننده است. آن‌ها امیدوار هستند که امباپه تا سه هفته دیگر به آمادگی بیشتری برسد و بتواند شرایط را تغییر دهد، اما این به هیچ وجه نشانه خوبی نیست. 
آن‌ها باید بدانند که چطور باید برابر حریفی در سطح بایرن دفاع کرد و این چیزی نیست که نقطه قوت پی‌اس‌جی باشد. علاوه بر این، پی‌اس‌جی پیش از این در جام حذفی فرانسه حذف شده و در صورتی که بار دیگر از لیگ قهرمانان هم حذف شود، زنگ خطر در پاریس به صدا درخواهد آمد. 
منبع: لو پاریزین



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید