کپی دیاباته پرسپولیسی از ورژن استقلالی‌اش (عکس)

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۴۷۴ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۶ |
۱٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

پاهای بلند روی هوا، برای کنترل توپ ارسالی


شیخ دیاباته در دیدار با هوادار، به همان شیوه حضور در استقلال تلاش می کند تا توپ های ارسالی را کنترل کند.

کپی دیاباته پرسپولیسی از ورژن استقلالی‌اش (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، با وجود اینکه شیخ دیاباته امسال نیز به مانند همیشه دچار مصدومیت های طولانی مدت شد، اما او توانست در مدت زمان اندکی که برای سرخپوشان به میدان رفته، موثر ظاهر شود. او ۲ گل طلایی را در آبادان وارد دروازه صنعت نفت کرد و یک گل سه امتیازی نیز به مس کرمان زد تا به تنهایی ۶ امتیاز برای تیمش جمع آوری کرده باشد.

اگر بخواهیم کمی به عقب تر بازگردیم، احتمال پیوستن شیخ به پرسپولیس، کمی بعید به نظر می رسید. مهاجم خوش اخلاقی که توسط استراماچونی به فوتبال ایران آمد و با وجود از دست دادن بازی های متعدد، به گلزن ترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال تبدیل شد و به همین منظور، تصور نمی شد که روزی دیاباته را در لباس رقیب دیرینه ببینیم.

1801971

اما فوتبال حرفه ای نشان داده است که هیچ انتقالی غیرممکن نیست. بازیکنی که بارها با لباس استقلال موفق به گلزنی شده بود، پس از یک فصل حضور در لباس الغرافه، در تصمیمی جنجالی به پرسپولیس پیوست و حتی اعلام کرد رابطه خوبی با هواداران دارد و تلاش می کند با این تیم قهرمان لیگ شود.

دیاباته که خاطرات بازی های خوبش با لباس استقلال در ذهن هواداران به ثبت رسیده است، این روزها به امید اول گلزنی سرخپوشان تبدیل شده است. بازیکنی که در دیدار برابر هوادار دچار شکستگی پیشانی شد و با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.

تصویری از دیاباته در دیدار با هوادار شکار شده که شباهت زیادی به دوران حضورش در استقلال دارد. مهاجم اهل مالی که برای کنترل توپ گام بزرگی به آسمان برداشته است، توپی که برایش ارسال شده است را با کمک گرفتن از پاهای بلندش کنترل می کند.

1801972

دیاباته این کار را عینا در زمان حضور در استقلال و جدال مقابل تراکتور انجام داده بود. بازیکن قد بلندی که علاوه بر قدرت بدنی، از پاهای بلندش برای کنترل توپ های هوایی نیز کمک می گیرد و پس از جدایی لوکادیا، اکنون امید اول گلزنی پرسپولیس محسوب می شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید