از دلایل موفق نشدن برجام عدم تمایل ایران برای نشستن با آمریکا سر یک میز است

0
67


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۹:۵۹:۱۱

|

|


سیدحسن نصرالله:



دبیرکل حزب الله لبنان گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت برجام این است که ایران دعوت آمریکا برای نشستن بر سر یک میز را قبول نکرده است.




از دلایل موفق نشدن برجام عدم تمایل ایران برای نشستن با آمریکا سر یک میز است/ ایران می‌داند نشستن با آمریکا به معنای امتیاز دادن است


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۹:۵۹:۱۱

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: ایران می‌داند که نشستن بر سر یک میز با آمریکا به معنای امتیاز دادن در بسیاری از مسائل است.

به گزارش شفقنا به نقل از العهد، وی افزود: اگر بفهمیم که در موضوع استخراج نفت و گاز از میادین لبنان تعلل صورت می گیرد، هرگز نخواهیم پذیرفت که دشمن از کاریش گاز استخراج کند و نسبت به تعلل هشدار می دهیم. اگر تعللی صورت گیرد، دولت لبنان باید از غرب اعلام بی نیازی کند و از کشورهایی نظیر چین درخواست کمک کند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: آمریکایی ها باید بدانند که اگر لبنان را به هرج و مرج بکشانند و مردم لبنان را آزار دهند، این یعنی اینکه ما هرگز ساکت نخواهیم نشست و دستمان را به سمت کسانی دراز خواهیم کرد که شما را آزار می دهد حتی اگر این موضوع به گزینه جنگ با معشوقه شما یعنی اسرائیل منتهی شود.

وی تاکید کرد: به آمریکایی ها می گویم که اگر آنها هرج و مرج را در لبنان بکارند، همه چیز را خواهند باخت. ما آماده ایجاد هرج و مرج در هر منطقه یعنی سرزمین های اشغالی هستیم.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید