اسکالونی در یک‌قدمی تمدید قرارداد با آلبی‌سلسته

0
87



کد خبر : ۱۸۷۰۷۷۳ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۵ |
۵۸۰ بازدید |

۰
دیدگاه

گزارش اختصاصی TyC Sports


یک رسانه آرژانتینی می‌گوید لیونل اسکالونی برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال آرژانتین به توافق رسیده و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ سرمربی آلبی‌سلسته خواهد بود.

اسکالونی در یک‌قدمی تمدید قرارداد با آلبی‌سلسته

به گزارش “ورزش سه”، در آرژانتین TyC Sports مدعی است به اطلاعاتی اختصاصی دست یافته که نشان می‌دهد مذاکرات لیونل اسکالونی با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد او به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور موفقیت‌آمیز بوده است. بر اساس این گزارش اسکالونی در ماه مارس برای فیفا دِی این ماه به آرژانتین برخواهد گشت و تمدید قرارداد خود را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ امضا خواهد کرد.

اسکالونی که در قطر دست به کاری بزرگ زد و با تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی ۲۰۲۲ شد در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در مایورکای اسپانیا به سر می‌برد. این گزارش می‌گوید اسکالونی در ماه مارس برای انجام دیدارهای دوستانه آلبی‌سلسته در فیفا دِی به آرژانتین برخواهد گشت. دیدارهایی که از ۲۰ تا ۲۸ مارس انجام خواهد شد.

اما سرمربی فعلی آرژانتین پیش از دیدارهای دوستانه ماه مارس پای تمدید قراردادش با فدراسیون آرژانتین را امضا خواهد کرد. اسکالونی سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب شد. او تا این لحظه سه جام قهرمانی فتح کرده است: کوپا آمه‌ریکا، فینالیسیما و جام جهانی.

1802465

کلودیا تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، حتی پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در جریان تور آماده‌سازی آلبی‌سلسته در ایالات متحده به رسانه‌ها گفت که آرژانتینی‌ها قصد دارند قرارداد اسکالونی را تمدید کنند. اما تا این لحظه دو طرف به صورت رسمی در این باره به توافق نرسیده بودند.

تاپیا بلافاصله بعد از پایان جام جهانی قطر هم در مواجهه به سوالات رسانه‌ها درباره قرارداد اسکالونی گفته بود:” هر دوی ما به قول‌مان وفاداریم”.

1802466

لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتین، هم چند هفته پیش در مصاحبه‌ای که با روزنامه اوله داشت به این موضوع اشاره کرد و گفت از توافق فدراسیون کشورش و اسکالونی برای تمدید قرارداد او خبر دارد. مسی گفت اینکه آلبی‌سلسته به عنوان قهرمان دنیا به روند فعلی‌اش ادامه دهد و شاهد تغییر نباشد اهمیت زیادی دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید