برنامه دیدارهای تیم ملی جوانان در تاشکند

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۷۵۵ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۶ |
۱۴۶ بازدید |

۰
دیدگاه


تیم ملی جوانان که در اردوی نهایی جام ملت های آسیا بسر می برد، در مصاف دوستانه ای با تیم امیدهای شاهین باقرشهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

برنامه دیدارهای تیم ملی جوانان در تاشکند

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی جوانان کشورمان در اردوی نهایی برای حضور در جام ملت های آسیا در حالی مساوی شد که سعید سحرخیزان تک گل ملی پوشان جوان را به ثمر رساند. شاگردان صمد مرفاوی در غیاب چند هم تیمی خود، در این بازی کاملا یکطرفه موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خود داشتند که عملکرد مطلوب دروازه بان شاهین باقرشهر مانع از باخت تیمش شد.

تیم ملی جوانان ایران در گروه B با تیم‌های قطر، استرالیا و ویتنام رقابت خواهد کرد. برنامه بازی‌های جوانان ایران در شهر فرغانه ازبکستان به شرح زیر است:

چهارشنبه دهم اسفندماه
* ایران و قطر؛ ساعت ۱۹ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

شنبه سیزدهم اسفندماه
* ایران و استرالیا؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان

سه شنبه شانزدهم اسفندماه
* ایران و ویتنام؛ ساعت ۱۵ به وقت محلی؛ ورزشگاه استقلال شهر فرغانه

1802437

گفتنی است؛ دیدارهای جام ملت های آسیا با حضور ۱۶ تیم و در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می شود که در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند. چهار تیم پیروز در این مرحله که به صورت حذفی برگزار می شود، به عنوان نمایندگان فوتبال آسیا راهی جام جهانی جوانان خواهند شد. در ادامه بازی های نیمه نهایی برگزار می شود تا دو تیم برنده برگزار کننده بازی نهایی باشند. تیم های بازنده هم در این مرحله بدون انجام بازی به صورت مشترک به عنوان سومی دست خواهند یافت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید