بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره ماجرای بارسا

0
80



کد خبر : ۱۸۷۰۷۴۹ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵ |
۹۸۸ بازدید |

۱
دیدگاه


فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره ماجرای بارسا

به گزارش “ورزش سه” چند رسانه اسپانیایی از روز گذشته در گزارش‌هایی اعلام کردند باشگاه بارسلونا در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ روی هم‌ رفته مبلغی معادل یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به حساب انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، واریز کرده است. موضوعی که جنجال و حواشی زیادی به راه انداخته و حالا باعث شده تا فدراسیون فوتبال اسپانیا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کند.

در این بیانیه آمده است:
۱- پس از انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال ۲۰۱۸ و روی کار آمدن تیم مدیریت جدید آقای انریکز نگریرا از سمت خود در کمیته داوران عزل شد.

۲- فدراسیون فوتبال اسپانیا به موضوع تعارض منافع تاکید ویژه‌ای داشته و طی اطلاعیه گسترده آن را به اعضای کمیته‌های انضباطی و داوران اعلام کرده و به هر کدام وظایف خود را اعلام کرده است. در آن اطلاعیه اعلام شده که دریافت هر آنچه غیر از حقوق دریافتی از فدراسیون که مرتبط با فوتبال باشد، مصداق تعارض منافع و خلاف قانون است. این اطلاعیه به امضای تمامی اعضا رسیده است.

۳- از روز گذشته دپارتمان امانت فدراسیون فوتبال اسپانیا تحقیقات مستقلی را در خصوص باشگاه بارسلونا و این پرونده آغاز کرده است.

۴- فدراسیون فوتبال اسپانیا موافقت کرد در مراحل قضایی که برای بررسی این پرونده انجام می‌شود، حضور داشته باشد.

۵- به محض اینکه اطلاعات قابل استنداد به دست آید، فدراسیون فوتبال اسپانیا اقداماتی که در چهارچوب قانون باشد را انجام می‌دهد و طبق آن حرکت می‌کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید