مخبر: وضعیت ارزی کشور خوب است / ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه شده

0
76


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه وضعیت ارزی خوب است، گفت: به دنبال ایران قوی هستیم و باید در بحث مدیریت بحران سرمایه‌گذاری کرد، این بحث کلیدی در اداره کشور است.

به گزارش «انتخاب»، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی با اشاره به اهداف توسعه پایدار گفت: رفع فقر، بهبود سلامت، آموزش، عدالت، محیط زیست و … از این اهداف اند. اگر در مدیریت بحران برنامه ریزی نداشته باشیم اهداف توسعه پایدار شکل نمی‌گیرد و ارتباط مطلقی این دو با هم دارند.

وی افزود: اگر به دنبال ایران قوی هستیم باید در بحث مدیریت بحران سرمایه‌گذاری کرد. این بحث کلیدی در اداره کشور است.

وزیر کشور با بیان اینکه قبلاً می‌گفتند، زلزله خبر نمی‌کند، گفت: ولی به نظرم سیل و زلزله خبر می‌کنند و مانند قبل نیست باید خودمان را برای پیشگیری آماده کنیم. الان زلزله با درجات بالا رخ می‌دهد ولی تلفات و حادثه بر جای نمی‌گذارد باید به دنبال دانش برای مردم و مسؤولین باشیم و باید به دنبال آخرین تکنولوژی در زمینه هشدارها باشیم. همچنین تجهیزات را باید بروزرسانی کنیم.

مخبر بیان داشت: در ایران گره بین دل‌های مردم و مسئولان وجود دارد و حلقه وصل بین خود مردم و بین مردم و مسئولان و هم بین رهبری و مسئولان و مردم است و هر حادثه رخ دهد رنجیده ترین دل، دل مسئولان و رهبری است.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: علیرغم اقدامات دشمنان مردم با بصیرت به صحنه آمدند ولی باید مشکلات را رفع کرد و به معنای نبود مشکل نیست

وی بیان داشت: وضعیت گسل‌های کشور مشخص است و آقای وحیدی دنبال کنند تا مقاوم سازی با کمک مردم صورت گیرد از خلاقیت و هنر امام به صحنه آوردن مردم برای رفتی مشکلات بوده است.

مخبر گفت: وضعیت ارزی امروز خوب است ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه داده شده ولی در روز تعطیلی ارز ۱,۰۰۰ تومان افزایش و دشمنان به دنبال تلاش جهت ایجاد استرس برای مردم است.

وی اعلام کرد: هیچ وقت راه پیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن به وسعت امسال نبود و راه‌پیمایی امسال گسترده بود که منتهای بصیرت است در راهپیمایی ۲۲ بهمن برخی مناطق ۱۰۰ درصد افزایش جمعیت نسبت به قبل کرونا داشتیم و حداقل جمعیت در برخی مناطق افزایش ۳۰ درصدی بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید