هالند: به هم‌تیمی‌ها گفتم خواهش می‌کنم من را ببینید!

0
63



کد خبر : ۱۸۷۰۷۶۳ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰ |
۷۳۵ بازدید |

۰
دیدگاه


ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، از عملکرد هم‌‌تیمی‌هایش در دیدار دیشب مقابل آرسنال ناراضی است و احساس می‌کند در این مسابقه می‌توانسته گلهای بیشتری به ثمر برساند.

هالند: به هم‌تیمی‌ها گفتم خواهش می‌کنم من را ببینید!

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند که تابستان گذشته با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی از دورتموند به منچسترسیتی پیوست در اولین فصل حضورش در این تیم درخشان ظاهر و به ماشین گلزنی سیتیزن‌ها تبدیل شده است.

هالند تنها در ۳۰ مسابقه با پیراهن سیتی ۳۲ گل به ثمر رسانده است. این مهاجم نروژی دیشب در جریان پیروزی ۳-۱ سیتی مقابل آرسنال یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد ولی او معتقد است اگر هم‌تیمی‌هایش حرکات او در محوطه جریمه آرسنال را با دقت بیشتری دنبال می‌کردند او می‌توانست گلهای بیشتری به ثمر برساند.

1802443

ستاره نروژی سیتی در گفتگو با آمازون پرایم گفت:” وقتی در محوطه جریمه حرکتی عالی می‌کنم ولی کسی متوجه نمی‌شود عصبانی‌کننده است. بچه‌ها یا من را نمی‌بینند یا فکر می‌کنند فرصت بهتری می‌تواند ایجاد بشود. این به دیگر بازیکنان تیم که اطراف من هستند بستگی دارد. مساله این است که باید بین ما رابطه عاطفی باشد. من هفت ماه است که اینجا هستم و شناختن همدیگر به زمان نیاز دارد.

ما می‌دانیم بازیکنان خوبی هستیم ولی جزئیات اهمیت زیادی دارد. مثلا در بازی مقابل استون‌ویلا به رودری گفتم لطفا وقتی حرکت می‌کنم من را ببینم. به او گفتم خواهش می‌کنم. به برناردو هم گفتم توپ را برایم پشت مدافعان بیندازد ولی این اتفاق نیفتاد. این چیزها زمان می‌برد. وقتی همدیگر را کامل بشناسیم توپها هم به من می‌رسد. من همین حالا هم توپهای زیادی دریافت می‌کنم. ما به عنوان مهاجم دائم به دنبال گرفتن پاس و سانتر هستیم”.

1802444

هالند که همین حالا به دنبال فتح کفش طلایی لیگ برتر است در این مصاحبه می‌گوید فقط از دیگران انتظار ندارد و می‌داند خودش هم باید بهتر کار کند و عملکردی بهتر از آنچه تا کنون داشته به نمایش بگذارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید