پدر مسی: بعید می‌دانم لئو دوباره در بارسا بازی کند

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۷۸۵ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۳ |
۴٫۲K بازدید |

۸
دیدگاه

بازگشت اسطوره به نوکمپ عملاً غیرممکن است


پدر لیونل مسی با تکذیب شایعات مذاکره بین او و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، می‌گوید بعید می‌داند لئو بار دیگر در بارسا بازی کند.

پدر مسی: بعید می‌دانم لئو دوباره در بارسا بازی کند

به گزارش “ورزش سه”، آینده لیونل مسی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نکرده و طبق گزارش‌ها از فرانسه، مذاکرات بین او و باشگاه پاریسی همچنان ادامه دارد.

اما به نظر می‌رسد تا این لحظه یک چیز قطعی است: مسی به بارسا برنمی‌گردد. با توجه به گزارش‌های مختلف در روزهای گذشته مشخص است که مسی در حال حاضر به بازگشت به بارسا فکر نمی‌کند و مدیران باشگاه کاتالان هم تا این لحظه هیچ اقدامی برای نزدیک شدن به او انجام نداده‌اند.

1802503

خورخه مسی، پدر لئو، امروز شایعات درباره مذاکره بین او و خوان لاپورتا را تکذیب کرد. پدر مسی گفت: “بعید می‌دانم لئو دوباره برای بارسا بازی کند. ما با لاپورتا صحبت نکرده‌ایم و هیچ پیشنهادی از بارسا نرسیده است.” خورخه مسی این جمله‌ها را در فرودگاه ال‌پرات شهر بارسلون به خبرنگار روزنامه اسپورت گفت تا آب پاکی روی دست هواداران بارسا ریخته باشد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تا کنون بارها ادعا کرده که مایل است مسی به نوکمپ برگردد، اما با توجه به صحبت‌های پدر ستاره آرژانتینی این بازگشت در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد.

1802504

بارسا علاوه بر اینکه از نظر مالی با مشکلاتی بزرگ روبه‌رو است رابطه چندان خوبی با لئو ندارد. کافی است به مصاحبه اخیر برادر لئو، ماتیاس مسی، توجه کنید که انتقادهای تندی به خوان لاپورتا و باشگاه بارسلونا وارد کرد. هر چند بعد از آن مصاحبه جنجالی اعلام شد که ماتیاس تنها نظر شخصی‌اش را بیان کرده ولی شکی وجود ندارد که هوای رابطه بین لئو مسی و مدیران بارسا آفتابی نیست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید