کنایه سنگین روزنامه نزدیک به سپاه به دولت؛ کوه واردات خودرو موش زایید

0
68


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۲۰:۰۰

|

|





روزنامه جوان نوشت: اکنون در روز‌های پایانی بهمن ماه قرار داریم. تعداد اندکی خودرو‌های خارجی وارد کشور شده است و به عبارتی کوه واردات خودرو موش زایید.




کنایه سنگین روزنامه نزدیک به سپاه به دولت؛ کوه واردات خودرو موش زایید


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۲۰:۰۰

 روزنامه جوان از افزایش قیمت خودرو شاکی شده و با اشاره به وعده‌های دولت برای کاهش قیمت‌ها به کنایه نوشت: کوه واردات خودرو موش زایید.

به گزارش جوان، دولت از شش ماه قبل وعده داد که قیمت خودرو نه تنها گران نشود، بلکه قیمت‌ها پایین‌تر از نرخ تورم باشد، ضمن اینکه با واردات خودرو‌های ارزان‌قیمت به کشور بازار شب عید به تعادل برسد. اکنون در روز‌های پایانی بهمن ماه قرار داریم. تعداد اندکی خودرو‌های خارجی وارد کشور شده است و به عبارتی کوه واردات خودرو موش زایید، چه آنکه در قبال آن همه شعار و وعده و وعید، صرفاً تعداد محدودی خودرو وارد کشور شده است و با این حساب باز هم سر قیمت و نحوه عرضه همین تعداد اندک بلاتکلیفی وجود داد.

این روزنامه نزدیک به سپاه در ادامه یادآور شده است: در هفته‌های اخیر با ورود شورای رقابت و تأکید بر عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، نقشه دلالان و فرصت‌طلبان نقش بر آب شده است، اما به دلیل کشمکش‌هایی که میان خودروسازان، دولت، واردکنندگان، شورای بورس و رقابت وجود دارد، بازار خودرو بار دیگر دچار نابسامانی و قیمت خودرو‌های داخلی به شدت گران شده است. به عبارت دیگر بازاری که قرار بود در آرامش باشد، به دلیل انزوای وزارت صمت و تأمین منافع برخی از گروه‌ها و جناح‌ها با گرانی قیمت‌ها مواجه شده و باز هم دودش به چشم مصرف‌کنندگان خودرو رفته است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید