یک تیم علیه جشن خانگی مدعیان لیگ!(عکس)

0
66



کد خبر : ۱۸۷۰۶۸۲ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

دو گل خورده، بیرون از خانه؛


شاگردان رحمتی در هیچ‌کدام از مسابقات خارج از خانه مقابل مدعیان بازنده نشدند.

یک تیم علیه جشن خانگی مدعیان لیگ!(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور پس از اینکه در لیگ برتر یک پیروزی مقابل استقلال به دست آورد و گل‌گهر را متوقف کرد، در سه دیدار پیاپی برابر ذوب‌آهن، فولاد خوزستان و هوادار به پیروزی دست یافت ولی روند فوق‌العاده آنها در جدال با شاگردان سید مهدی رحمتی پایان یافت و تیم سرسخت آلومینیوم بازهم در زمین حریفان مدعی خود نتیجه را واگذار نکرد.

آلومینیوم اراک علاوه بر اینکه در دیدارهای بیرون از خانه مقابل صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسیده، توانسته تیم‌های مس رفسنجان، سپاهان، پیکان، استقلال، هوادار، پرسپولیس و تراکتور را در زمین خود متوقف کند و اجازه ندهد هیچ‌کدام از آنها در دیدارهای خانگی جشن پیروزی بگیرند.

1802346

آلومینیوم اراک که در چهار مسابقه خارج از خانه اخیرش یک برد و سه مساوی داشته و علاوه بر آن یک برد هم در جام حذفی به دست آورده، در تمام مهمانی‌های این فصل لیگ برتر آمار گل عجیبی هم به ثبت رسانده است.

شاگردان سید مهدی رحمتی در ۱۰ مسابقه بیرون از خانه این فصل لیگ برتر فقط دو گل دریافت کردند و از سوی دیگر سه گل به ثمر رساندند که آمار جالب توجهی برای آنها محسوب می‌شود چراکه با همین تعداد گل توانسته‌اند دو برد را در زمین رقبای خود به دست بیاورند.

1802347

آلومینیوم اراک تا پایان فصل جاری لیگ برتر پنج مسابقه بیرون از خانه دیگر مقابل ملوان انزلی، مس کرمان، نساجی مازندران، گل‌گهر و فولاد خوزستان دارد و امیدوار است روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه دهد و بازهم امتیاز بگیرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید