اگر پولم را ندهید، همه‌چیز را فاش می‌کنم!

0
95



کد خبر : ۱۸۷۰۸۴۷ |
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰ |
۱۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

بارسلونا را خوب می‌شناسم


خوزه ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پس از قطع شدن واریزی‌هایش، باشگاه بارسلونا را تهدید به افشای اطلاعات محرمانه کرده بود.

اگر پولم را ندهید، همه‌چیز را فاش می‌کنم!

به گزارش “ورزش سه”، قضیه نگریا-بارسلونا، هر روز ابعادی جدیدتر پیدا می کند. خوزه ماریا انریکز نگریرا به مدت ۱۳ فصل در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اسپانیا قضاوت می‌کرد. او داوری حرفه‌ای را در مدرسه داوری کاتالان شروع کرد و بعد از دو سال قضاوت در لیگ دسته دوی فوتبال اسپانیا قضاوت در لالیگا را آغاز کرد.

1802600

نگریرا از فصل ۸۸-۱۹۷۸ داور بین‌المللی شد و بعد از بازنشستگی به کمیته داوران فوتبال اسپانیا رفت و تا فصل ۱۸-۲۰۱۷ که بازنشسته شد به عنوان نایب‌رئیس این کمیته فعالیت می‌کرد. این داور اسپانیایی در سال ۱۹۹۵ شرکتی به نام DASNIL 95 تأسیس کرد. شرکتی که تنها سهام‌دارش او است و امروز با گزارش‌هایی که درباره رابطه مالی او و بارسلونا منتشر شد جنجالی شده است. در اساس‌نامه شرکت هدف DASNIL 95 خدمات تبلیغات به شرکت‌ها، چاپ و نشر و تهیه ویدئوهای ورزشی برای بازار هدف اعلام شده است. دو روز پیش رادیو کادنا سِر اعلام کرد سازمان مالیاتی اسپانیا در سال ۲۰۲۱ تحقیقات از نگریرا را آغاز می‌کند و درمی‌یابد در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ او از باشگاه بارسلونا روی هم‌ رفته مبلغ ۱٫۴ میلیون یورو دریافت کرده بدون اینکه مالیات آن را پرداخت کند.

بر اساس این گزارش، فیلمی از داوران بازی های بارسا قبل از هر مسابقه برای باشگاه ارسال می شد و اطلاعات کاملی از داور در اختیار باشگاه کاتالان قرار می گرفت.

1802601

شب گذشته فاش شد که پرداختی های بارسا به نگریا از سال ۲۰۰۱ و در زمان ریاست خوان گاسپارت شروع شده و تا سال ۲۰۱۸ در مجموع ۶٫۶ میلیون یورو به حساب شرکت او واریز شده و سپس جوزپ ماریا بارتومئو تصمیم به قطع این واریزی کرده است.

ال‌موندو پنجشنبه شب گزارش داد که نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران اسپانیا، زمانی که در سال ۲۰۱۸ پرداختی ها به شرکتش متوقف شد، بارسلونا را تهدید کرد. در اطلاعاتی که ال موندو به آنها دسترسی داشته است، نگریرا باشگاه بارسا را ​​به افشای بی نظمی های این باشگاه و موارد مشکوک تهدید کرده بود.

1802602

ال‌موندو به طور اختصاصی، بوروفاکسی را فاش می کند که مرد شماره ۲ داوری اسپانیا، پس از قطع پرداخت های میلیون یورویی از سوی بارتومئو، رئیس وقت بارسا، برای او فرستاده است. در بوروفاکس او در مورد افشای بی درنگ اطلاعاتی که از بارسلونا داشت صحبت کرده بود.

1741357

این اطلاعات که توسط استبان اوریتیتتا و اورفئو سوارز امضا شده است، به طور کامل جزئیاتی را در مورد بوروفاکس ارسال شده توسط انریکز نگریرا به بارتومئو ارائه می دهد. در آن، نگریا می گوید احساس می کند به او توهین شده و با لحنی تند خطاب به بارتومئو نوشته بود:«فکر نمی کنم رسوایی دیگری به نفع باشگاه باشد.»

در بوروفاکس تهدیدآمیز، انریکز نگریرا زمانی که بارتومئو یک پرداخت توافقی نهایی را پیشنهاد می‌کند، به رابطه طولانی خود با بارسلونا و افشای هر آن چیزی که از بارسلونا می داند، هشدار داده بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید