محکومیت آرسنال و سیتی به دلیل اعتراض به داور

0
64



کد خبر : ۱۸۷۰۹۰۳ |
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹ |
۲۵۷ بازدید |

۰
دیدگاه


اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.

محکومیت آرسنال و سیتی به دلیل اعتراض به داور

به گزارش “ورزش سه”، دیدار حساس دو تیم منچسترسیتی و آرسنال که چهارشنبه شب در لیگ برتر برگزار شد شاهد تنش‌های زیادی بین بازیکنان دو تیم در جریان مسابقه بود. بازیکنان سیتی و آرسنال در جریان مسابقه چندین بار به سمت داور هجوم آورده و اعتراض‌های شدیدی به تصمیم‌های او داشتند.

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز هر دو تیم را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در این مسابقه محکوم کرد. در اطلاعیه اتحادیه آرسنال و منچرسیتی به دلیل ناتوانی در کنترل رفتار بازیکنان‌شان نسبت به داور مسابقه با اتهام مواجه شده‌اند.

1802686

محکومیت آرسنال به اتفاقی در جریان مسابقه برمی‌گردد که داور بازی بعد از سرنگون شدن ارلینگ هالند در نیمه دوم مسابقه توسط گابریل در سوت خود دمید و اعلام پنالتی کرد، اما بعد از بررسی توسط VAR تیلور نظر خود را برگرداند و به گابریل یک کارت زرد نشان داد. اعتراض شدید بازیکنان آرسنال در این صحنه به داور موجب محکومیت این تیم شده است.

منچسترسیتی که در آن شب ۳-۱ پیروزی شد به دلیل رفتار بازیکنانش در دو حادثه مجزا محکوم شده است. در دقیقه ۴۲ داور مسابقه بعد از سرنگونی ادی انکتیا توسط ادرسون نقطه پنالتی را نشان داد. بازیکنان سیتی به این تصمیم به شدت اعتراض کردند. در حادثه دوم که در دقیقه ۶۴ اتفاق افتاد بازیکنان سیتی از اینکه انکتیا بعد از خطای شدیدی که روی روبن دیاز انجام داد تنها یک کارت زرد از داور گرفت خشمگین بودند و به شدت به آنتونی تیلور اعتراض کردند.

1802687

دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی تا روز سه‌شنبه ۲۱ فوریه زمان دارند تا نسبت به این حکم اتحادیه واکنش نشان داده و تقاضای فرجام‌خواهی کنند. میزان مجازات دو تیم از سوی اتحادیه هنوز اعلام نشده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید