ژاوی دوباره از خشم منفجر شد

0
74



کد خبر : ۱۸۷۰۸۹۸ |
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۵ |
۲٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

بازهم انتقاد از داوری


انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.

ژاوی دوباره از خشم منفجر شد

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی یک بار دیگر از داور انتقاد کرد و این بار دلیل اعتراض او خطای هند فرد درون محوطه جریمه منچستریونایتد در بازی دیشب بود که از نظر داور و نیز کمک داور ویدیویی پنالتی تشخیص داده نشد. ژاوی همیشه گفته است که داوران باید پس از بازی در مورد تصمیمات بحث‌برانگیز توضیح دهند و این اولین بار هم نبود که او علیه داوری به تندی حرف می زد. اعتراضات او به خصوص در بازی های اروپایی بیشتر بوده است.

1735255

اولین اعتراض

ژاوی در همان هفته نخست و پس از تساوی بدون گل خانگی برابر رایووایکانو مقابل خبرنگاران از تیم داوری انتقاد کرد. او معتقد بود حریف زمان را تلف می کرد و داور وقت های اضافه اندکی گرفت:«چه زمانی قرار است داور وقت مفید بازی را در نظر بگیرد و وقت های اضافه دقیق را محاسبه کند؟ مگر یوفا حامی بازی جوانمردانه نیست؟ امشب یک تیم وقت تلف می کرد و باعث شد زمان مفید بازی اندک باشد ولی در نهایت وقت اضافه کمی در نظر گرفته شد. دیگر منتظر چه هستیم؟»

1745550

انتقاد از داور در بازی برابر بایرن

خطا روی عثمان دمبله در نیمه اول بازی بایرن-بارسا در آلیانزآرنا، اولین اعتراض شدید ژاوی به داوری در رقابتی اروپایی بود. او معتقد بود داور یک پنالتی مسلم برای بارسا نگرفت:«داور بین دو نیمه به من گفت که پنالتی نبود ولی از او خواستم با من صادقانه حرف بزند چون همه برخورد را دیدند و باید قبول می کرد پنالتی رخ داده است.»

1802670
1802671

اعتراض شدید در سن‌سیرو

بارسلونا اکتبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه سن سیرو و در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم شکست خورد. 
پدری یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود و توانست در حالی که ۶۰ دقیقه از زمان بازی گذشته بود، گل تساوی تیمش را برابر اینتر به ثمر برساند اما کمک داور ویدیویی اعلام کرد که این گل باید مردود اعلام شود. گل به دلیل برخورد توپ به دست آنسو فاتی مردود شد؛ با این حال، دنزل دومفرایز نیز در دقایق پایانی این بازی در محوطه جریمه خودی مرتکب خطای هند شد و توپ به دست او برخورد داشت اما داور بازی و کمک داور ویدیویی تصمیم گرفتند این صحنه را پنالتی اعلام نکنند، تصمیمی که با خشم شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم همراه شد. 

ژاوی در پایان بازی گفت:«ما در این بازی از داوری ضربه خوردیم و تصمیمانی غیرمنصفانه علیه ما گرفته شد. چطور فاتی در گل دخالت نداشت و خطای هند او اعلام شد ولی در صحنه دیگر برخورد توپ به دست بازیکن اینتر پنالتی نبود؟»

1796059

اعتراض به خیل مانسانو در ال‌سادار

۹ نوامبر بارسا ۱۰ نفره توانست در زمین اوساسونا پیروز شود. در آن بازی خیل مانسانو در نیمه نخست روبرت لواندوفسکی را از زمین اخراج کرد ولی آبی و اناری ها در هر صورت برنده شدند. ژاوی در پایان بازی گفت که گل اوساسونا خطا بود و اخراج لواندوفسکی هم مشکوک به نظر می رسید. چند روز بعد لواندوفسکی سه جلسه از همراهی بارسا محروم شد.

1802540

اعتراض در بازی برابر یونایتد

بارسا در بازی رفت پلی آف لیگ اروپا و در نوکمپ برابر یونایتد با تساوی ۲-۲ متوقف شد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی از داور بازی انتقاد کرد و گفت:«به داور هم گفتم آن صحنه پنالتی بود. برخورد توپ به دست در حالتی اتفاق افتاد که دست فرد از حالت طبیعی خارج شده بود. ولی داور گفت خطای هند اتفاق نیفتاده، چرا که دست نزدیک به بدن بوده؛ ولی به نظر من پنالتی واضح بود.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید