اولین رفیق لوکادیا هم او را تنها می‌گذارد

0
89



کد خبر : ۱۸۷۰۹۴۹ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۷ |
۵٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

طلسم ۱۳۷ روزه مهاجم تراکتور؛


با بازگشت محمد عباس‌زاده از مصدومیت، حالا همه منتظر هفتمین گل فصل او هستند.

اولین رفیق لوکادیا هم او را تنها می‌گذارد

به گزارش “ورزش سه”، محمد عباس‌زاده اولین بازیکن لیگ برتر این فصل بود که شش گل به ثمر رساند و یک هفته بعد از او، یورگن لوکادیا به این آمار رسید و در ادامه سایرین توانستند خود را به صدر جدول برسانند. حضور اسدی، بازگیر، آزادی و… در حالی اتفاق افتاد که عباس‌زاده و لوکادیا، نتوانستند آمار خود را بهبود بخشند.

مهاجم مازنی تراکتور که دچار مصدومیت شد و از فرم اصلی نیز فاصله گرفت، در ادامه با مصدومیت سخت‌تری مواجه شد که بیش از یک ماه او را از میادین دور نگه داشت. در این بین لوکادیا هم از ایران رفت تا مدعیان اصلی آقای گلی از شهریار مغانلو و عارف رستمی جا بمانند. اما حالا عباس زاده به میدان بازگشته و در ترکیب تیمش بازی می‌کند.

البته شاید او مهاجم مورد علاقه پاکو خمس نباشد چرا که سرمربی اسپانیایی علاقه‌مند به بازیکنانی است که بیشتر بدوند و بیشتر پرس کنند تا مدافعان حریف تحت فشار بیشتری قرار بگیرند.

با این حال و در موقعیت جدایی کاوه رضایی و عدم جذب مهاجم خارجی، عباس‎زاده امید اول گلزنی برای تیمی است که با رضا اسدی هم توانست گلیم خود را از آب در بیاورد و در بالای جدول قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه عباس زاده آخرین گل خود را مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و حالا برابر صنعت نفت آبادان، امیدوار به شکستن طلسم ۱۳۷ روزه خواهد بود.

عکس از رضا اصولی

1802790



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید