این جای خالی برای یحیی هیچ وقت پر نشد

0
85



کد خبر : ۱۸۷۰۹۴۳ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۲ |
۹۵ بازدید |

۰
دیدگاه


یحیی گل‌محمدی از یک امتیاز ویژه سرمربیگری در پرسپولیس هرگز استفاده کاملی نبرده است.

این جای خالی برای یحیی هیچ وقت پر نشد

به گزارش “ورزش سه”،  یحیی گل‌محمدی از لیگ نوزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده دارد اما تعداد بازیهای با تماشاگر او هنوز به یک نیم فصل هم نرسیده است.

در سالهای اخیر تک و توک او در چند بازی حمایت هواداران را داشته اما تنها در دو بازی، سرمربیگری در ورزشگاه پر از تماشاگر را تجربه کرده است. مورد نخست مربوط به بازی تراکتور لیگ نوزدهم است و مورد بعدی هم به جدال با استقلال در همان فصل برمی‌گردد که با چهار امتیاز برای پرسپولیس همراه بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس و یحیی باوجود غیبت تماشاگران، همواره نتایج درخشانی در بازی‌های خانگی داشتند و رکورد استثنایی شکست ناپذیری از هفته بیست و نهم ۹۸-۹۹ تا هفته هفتم ۱۴۰۱-۰۲ را به ثبت رساندند.

1802777

اما با این حال پرسپولیس در دو بازی اخیر خانگی نتوانسته حتی گلزنی کند و تنها یک امتیاز به چنگ آورده است. این در حالی است که هر بازی با حضور پنج هزار هوادار به انجام رسیده و بیشتر سکوهای ورزشگاه خالی از تماشاگر بوده‌اند.

نکته ناامیدکننده برای یحیی گل‌محمدی این است که با اعلام نیاز به ترمیم سکوهای طبقه دوم، به نظر می‌رسد او حتی تا پایان قرارداد هم دیگر طعم میزبانی از حریفان با حضور ۸۰ هزار تماشاگر را تجربه نکند.

یحیی اولین مربی تاریخ پرسپولیس است که این امتیاز استثنایی را در اختیار ندارد؛ هرچند که همیشه در فضای مجازی مورد حمایت بیشتر طرفداران بوده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید