جنگ آغاز شد: دو پیشنهاد رسمی برای خرید یونایتد

0
84



کد خبر : ۱۸۷۰۹۵۳ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۲۰ |
۴K بازدید |

۰
دیدگاه

مالک بعدی شیاطین سرخ چه کسی است؟


شیخ جاسم بن حمد قطری و سر جیم رادکلیف انگلیسی برای خرید منچستریونایتد پیشنهادهای‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.

جنگ آغاز شد: دو پیشنهاد رسمی برای خرید یونایتد

به گزارش “ورزش سه”، خانواده گلیزر بعد از دو دهه حضور در راس باشگاه منچستریونایتد، سرانجام تصمیم به فروش  این باشگاه گرفتند. در همه سال‌ها هواداران یونایتدها بارها اعتراض‌شان را به نحوه مدیریت باشگاه توسط گلیزرها اعلام کردند و اکنون به نظر می رسد روزهای حضور آنها در الدترافورد به شماره افتاده است؛ به ویژه که امشب دو پیشنهاد رسمی برای خرید این باشگاه ارائه شد.

1802800

ابتدا این شیخ جاسم بن حمد بن جابر آل ثانی، پسر نخست وزیر سابق قطر، پیشنهادش را برای خریدن ۱۰۰ درصد سهام منچستریونایتد اعلام کرد و گفت که قصد دارد شکوه گذشته شیاطین سرخ در داخل و خارج زمین را به آنها برگرداند. 
شیخ جاسم پیش از این هم اعلام کرده بود که سرمایه گذاری قابل توجهی در منچستریونایتد خواهد کرد و نوسازی قابل توجهی در امکانات تمرینی باشگاه و همین طور ورزشگاه الدترافورد صورت خواهد گرفت.

1802801
ساعتی پس از پیشنهادی قطری‌ها، این گروه INEOS متعلق به سر جیم رادکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، برای خرید منچستریونایتد پیشنهادش را ارائه کرد.
رادکلیف که طرفدار چلسی است، سال گذشته برای خرید این باشگاه هم اقدام کرده بود اما در نهایت موفق نشد این باشگاه لندنی را بخرد. رادکلیف در سال ۲۰۱۷ باشگاه سوئیسی لوزان را خرید و دو سال بعد هم با تنها ۹۱ میلیون پوند مالک باشگاه فرانسوی نیس شد. او که ۱۳٫۳ میلیارد پوند ثروت دارد، برای خرید چلسی ۴٫۲۵ میلیارد پوند پیشنهاد کرده بود. اما او برای خرید منچستریونایتد قطعا باید مبلغ بیشتری هزینه کند.

1802802
گفته می‌شود گلیزرها برای فروش منچستریونایتد ۵ میلیارد پوند قیمت‌گذاری کرده اند اما هنوز مشخص نیست مشتریان فعلی چه مبلغی پیشنهاد داده‌اند. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید